Gå til innhold

Ny paladin trinket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud, den der SLO AN! *not*... fy faen har noen av dere spilt paladin..nei! Skjoldet er bare 1 del av paladin! Akkurat som mages! åå vært 15 sekund kan de bruke BLINK og stikke av! og ny mage trinket ! Blink cooldown: reduces blink cooldown with 10 sec :no: da kan de stikke av hele tiden ! LOL og Rouge med Vansih og Sap (stunna i 20 sec+ i PVP) Tenk litt! Kanskje dere burde se litt mere inn i de andre classen som har ganske mye annet feigt! :thumbdown: GG post! :thumbdown::thumbdown:

Lenke til kommentar
Herregud, den der SLO AN! *not*... fy faen har noen av dere spilt paladin..nei! Skjoldet er bare 1 del av paladin! Akkurat som mages! åå vært 15 sekund kan de bruke BLINK og stikke av! og ny mage trinket ! Blink cooldown: reduces blink cooldown with 10 sec :no: da kan de stikke av hele tiden ! LOL og Rouge med Vansih og Sap (stunna i 20 sec+ i PVP) Tenk litt! Kanskje dere burde se litt mere inn i de andre classen som har ganske mye annet feigt! :thumbdown: GG post! :thumbdown::thumbdown:

hohohoho

 

Seriøst?

 

:)

Lenke til kommentar
Godt mulig at shield bare er én del av paladin, men når man møter på en, er det omtrent alt man ser. Shield + hearthstone. Om og om og om igjen..

 

Edit: aksent over én.

Er lvl 60 paladin ja! Hva snakker du om MR.noobrator (moderator orket ikke rette den feilien) at paladin bruker hearstone i combat? det går jo ikke! vet ikke jeg. Vær gang jeg sloss mot en Rouge og den har 10% av HP sin. Det jeg ser da er vanish og stikker av komme tilbake 5 min senerer og backstabbe deg mens du dreper.

 

Alt man ser når man møter de forsjkelige klassene=

 

Paladin = shield (ja)

Rouge = Vanish

Mage = Blink flytte fremover 20 yards

Druid = Entangeling roots så travel form

Priest = Fear ( varer 8-12 sec )

Warlock = Fear --=--

Shaman = Frosk shock og løper unna å Ghost wolf

Warrior = Husker ikke men har Hamstrick og noe Horror greier som får deg til å løpe vilt i 5 sec eller noe!

 

SÅ vil si at alle klassene har noe Feigt ved seg!! ville vil si rouge! Vanish, Kidney shock, Sap osv pluss sprint mange flere mulughter en hva en paladin har! :w00t:

Lenke til kommentar
Alt man ser når man møter de forsjkelige klassene=

 

Paladin = shield (ja)

Rouge = Vanish

Mage = Blink flytte fremover 20 yards

Druid = Entangeling roots så travel form

Priest = Fear ( varer 8-12 sec )

Warlock = Fear --=--

Shaman = Frosk shock og løper unna å Ghost wolf

Warrior = Husker ikke men har Hamstrick og noe Horror greier som får deg til å løpe vilt i 5 sec eller noe!

 

SÅ vil si at alle klassene har noe Feigt ved seg!! ville vil si rouge! Vanish, Kidney shock, Sap osv pluss sprint mange flere mulughter en hva en paladin har! :w00t:

Hvis det er alt du ser når du møter de forskjellige klassene så synes jeg nesten (bare nesten) synd på deg, da må du spille på en server der alle er.....vel.....som deg :roll:

Lenke til kommentar
Alt man ser når man møter de forsjkelige klassene=

 

Paladin = shield (ja)

Rouge = Vanish

Mage = Blink flytte fremover 20 yards

Druid = Entangeling roots så travel form

Priest = Fear ( varer 8-12 sec )

Warlock = Fear  --=--

Shaman = Frosk shock og løper unna å Ghost wolf

Warrior = Husker ikke men har Hamstrick og noe Horror greier som får deg til å løpe vilt i 5 sec eller noe!

 

SÅ vil si at alle klassene har noe Feigt ved seg!! ville vil si rouge! Vanish, Kidney shock, Sap osv pluss sprint mange flere mulughter en hva en paladin har! :w00t:

Hvis det er alt du ser når du møter de forskjellige klassene så synes jeg nesten (bare nesten) synd på deg, da må du spille på en server der alle er.....vel.....som deg :roll:

Herregud..du skjønte ikke poenget det! det er liksom de fleste clasene bruker for å stikke av i combat da.liksom dems feige Spell.. orker ikke skrive til en slik tulling som deg

Lenke til kommentar

måten du skriver og svarer andre på får deg til å virke veldig seriøs....det er du som danner et dårlig bilde av deg selv, når du faktisk later til å ta dette med trinketen seriøst :roll:

 

Men anyways, hvis alle du angriper eller blir angrepet av stikker av (noe du antyder), så bør du kanskje vurdere å ikke overdrive så mye, eller kanskje skifte server.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Alt man ser når man møter de forsjkelige klassene=

 

Paladin = shield (ja)

Rouge = Vanish

Mage = Blink flytte fremover 20 yards

Druid = Entangeling roots så travel form

Priest = Fear ( varer 8-12 sec )

Warlock = Fear  --=--

Shaman = Frosk shock og løper unna å Ghost wolf

Warrior = Husker ikke men har Hamstrick og noe Horror greier som får deg til å løpe vilt i 5 sec eller noe!

 

SÅ vil si at alle klassene har noe Feigt ved seg!! ville vil si rouge! Vanish, Kidney shock, Sap osv pluss sprint mange flere mulughter en hva en paladin har! :w00t:

Hvis det er alt du ser når du møter de forskjellige klassene så synes jeg nesten (bare nesten) synd på deg, da må du spille på en server der alle er.....vel.....som deg :roll:

Herregud..du skjønte ikke poenget det! det er liksom de fleste clasene bruker for å stikke av i combat da.liksom dems feige Spell.. orker ikke skrive til en slik tulling som deg

altså alle klasser bruker sin egen måte å komme seg vekk på og det som er lista opp her er faktisk det alle bruker på ALLE servere

 

er så lei dere som påstår noe annet bare på trass

 

ALLE vet jo feks at rogue bruker vanish og/eller sprint for å komme seg unna

som resten av det som er lista opp der

 

men det er jo ikke feigt;klart man løper vis man ikke vinner det sier seg selv

 

slutt å syt eller slutt å spill sier bare jeg(trenger ikke å spille wow bare for å bli irritert heller liksom)fins nok av andre spill

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...