mew23 Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Hvor bestiller man papirbilder billigst (med bra kvalitet) på internett? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Ta en titt på DinSide.no. Eller søk litt i forumet, så finner du vel erfaringer med både det ene og det andre. Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Og så kan du få mine erfaringer helt gratis her og nå! Eurofoto / VG: Bra, flinke folk og godt fungerende tjeneste. Anbefales! Japan Photo: Den merkeligste web-tjenesten jeg har vært borti, vanskelig å finne ut når bildene var ferdige, synes kvaliteten på produktet var dårligere enn det ble framstilt på web-siden. Spesielt gjelder dette kalendere o.l, men det gjør uansett at jeg heller vil bruke andre tjenester enn Japan Photo. Lenke til kommentar
Djengis Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Enigi i at Eurofoto er ok. Har bla bestilt noen A3-forstørrelser derfra som ble veldig fine. (og som kostet kun kr 99 pr stk...:-) ) Lenke til kommentar
mew23 Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Takk for fine tips. Tror jeg kommer til å prøve Eurofoto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå