HAPPO Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg var på netcafe og innepå min datamaskin var det en disk som het gmail disk jeg trykka på den og logget meg inn men det var ikke noe der. Noen som vet hva det er og hvor jeg skaffer det? Lenke til kommentar
toak Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Hadde det før. Prinsippet er at Gmail kontoen din ligger som en ekstern harddisk i min datamaskin. Drar du over filer, vil filene automatisk bli lagret på Gmail kontoen din. Men tror det er en sperre for hvor stor filene kan være, 10 Mb hvis jeg ikke tar helt feil. Google er din venn. Den vet sikkert mer om det. Lenke til kommentar
HAPPO Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 fant dette Gmail drive Lenke til kommentar
miCro Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Hva vil skje om google bestemmer seg for å sperre denne tjenesten, vil man da ikke lenger ha tilgang til filene? Hvis dette fungerer, er det jo en genial måte å sikkerhetskopiere bilder, dokumenter o.l på. Lenke til kommentar
toak Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Så lenge Gmailen din virker, virker Gmail drive. Blir mailen din slettet, slettes selvsagt alla filene du har lagret på Gmail Drive. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå