Gå til innhold

Fikse zepto2002, eller bytte til ny bærbar?


Anbefalte innlegg

Har allereie ein bærbar datamaskin, som eg har likt godt. Den er nå 2,5 år gammel (kjøpt februar 2003). Det er ein zepto 2002. Da eg kjøpte den kosta den 16000 utan operativsystem.

'

Den er ca. sånn:

 

Mobile Intel Pentium 4,

1.8 GHz CPU

768 MB RAM

NVIDIA GeForce4 420 Go

cdbrenner/dvdspeler - kombo (har diskettstasjon også, men for å bruke den må den bytte plass med cdbrenner/dvdspeler. Kan ikkje bruke begge samstundes).

14" skjerm

vekt: 2.5 kg

 

Grunnen til at eg enten må fikse eller bytte er at eg skal begynne på nytt studie der eg trenger pc. Den skal brukes til programmering (java) og grafikk og film. Denne pc'en som eg har har vore brukt til java før, og det funka heilt greit.

 

Nå laptopen min begynt å bråke som berre pokker. Vifta går stort sett heile tida. Pluss at eg ikkje kan ha den på fanget for da dør den av overoppheting. Og det synes eg ikkje holder. Kan eg få den fiksa, så kan det funke, men eg gidder ikkje betale 2000kr for rep. når det kanskje koster 6000kr for ny. Spaceknappen er litt defekt også, og eg har kun 1 USB 2.0 som er fordelt på 2 porter (så viss eg bruker begge portene så har eg ikkje USB 2.0 lengre...).

 

Så...er dette verdt å fikse, eller bør eg skaffe ny? I så fall, kva bør eg gå for, og kva kan eg selge denne for? Eg er fattig student så den kan _ikkje_ koste 20000kr.

 

Mine krav er:

Max. vekt 3 kg,

Stille,

bra batterilevetid,

14"-15" skjerm (med mindre andre har gode argumenter for noko anna, 12" er ikkje aktuelt),

Funke greit til programmering og div. grafiske greier (om den funker til speling så der dette eit pluss, men ikkje hovedkrav....stillegående er viktigere!).

Den bør tåle å bli brukt mykje da eg ikkje har stasjonær og bruker pc mykje kvar dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...