Gå til innhold

Ninjad by rogue ?


Anbefalte innlegg

Jo, det var ikveld, Stratholme det skjedde. Trenger holy water for pala epic mount quest, 10man run, 3 palaer. Første vann, "ok you go first". 2 water, tar den andre palaen den mens jeg drikker vannet mitt etter tap av mana av å heale mens den står og ser på. :yes:

Vann nr 3. Jeg går bort, oi hva skjedde der? En pala til som jeg ikke visste om?

En forbanna rogue som tar vannet mitt? "NEED" wtf? Hva for et need er det?

Paladins med questen burde jo ha rett til vann før en rogue som trenger den for gud vet hva, uh. Sånne saker som dette gjør med deppa. No vann for meg den runden. Så fortsatt 0 av 0 vann, er det håp :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ok jeg er priest, men

 

http://wow.allakhazam.com/db/quest.html?wquest=5243

 

den ringen er uber for rogue's og igjen bekreftes min mistanke om at pala's er less than average know it all's

 

før du beskylder folk for ninjas sjekk fakta ... dem er ikke mer enn ett allakahzam søk borte.

 

og herre !!!!!!!!!!! 2 holy water ????? please jeg skal ha iallefall 10-20 med meg når jeg skal ta epic questet mitt ^^

Lenke til kommentar

Ser 0 poeng og starte topic om dette! akkurat som en warrior tok 2 Mana flasker fra en priest...et forum kan ikke ha 20 poster om at en warrior tok mana vann fra 1 preist? you got the point?.

 

Du kan samle de 5 stratholm water på 1-2 runs uten stress! så plz ikke lag Post om dette. MVH lvl 60 pally.

 

edit: leif?

Lenke til kommentar

Må si meg enig med andiss her. Det er unødvendig å lage en ny tråd for hver gang noen opplever noe de synes er urettferdig.

 

Når det gjelder Stratholme Holy Water er det ofte ikke værre enn å spørre gruppen pent på forhånd om det er mulig å få vannet. De fleste aksepterer at det er viktigere for paladinenes epic-quest, enn det er for en vanlig quest. Jeg skal dog være enig med trådstarter om at det er surt når andre ikke følger det som ble avtalt på forhånd, men det er slik man bare må regne med av rogues.

 

Det at det er så mange som hetser paladins her bryr jeg meg egentlig ikke noe om. Det sier mer om dem selv, enn det gjør om de som spiller paladins. :)

 

(for ordens skyld: det jeg nevnte om rogues er ment som et ironisk svar til de som sier at paladins ninjaer alt - for det er ikke classen det er noe galt med, det er spilleren bak keyboardet)

Lenke til kommentar
Den ringen er uber for rogue's og igjen bekreftes min mistanke om at pala's er less than average know it all's

gratulerer, du presterte å dra 600.000 paladins under samme kam ut ifra 1 utalelse. Godt jobba :thumbup:

vel, siden det er så mange av dere så skjønner jeg ikke hvorfor bare -en- av dere kan dispelle pw:p eller dev plague :thumbup:

Lenke til kommentar

Noen ganger er det ganske åpenbart hvem som bør få et drop, andre ganger litt uklart. Det er ikke så "himla" mange drops som er dedikert en spesiell klasse i forhold til hvor mange som er "uspesifisert".

 

De fleste gangene er behovet avhengig av status på liknende items man har allerede (og noen ganger mangler man f.eks. en ring), ikke nødvendigvis at det "passer bedre" til en annen klasse.

Selvfølgelig ikke slik som "Plate" til Mage osv.

Men de fleste har vel opplevd items som ble rollet, så vunnet av en annen, og hvor looteren legger det ut for salg på AH etterpå.

(selv om den/de flagger behovet for "need").

Lenke til kommentar
vel, siden det er så mange av dere så skjønner jeg ikke hvorfor bare -en- av dere kan dispelle pw:p eller dev plague :thumbup:

ja du kan jo prøve å hive det på meg og se om jeg gidder å la det ticke meg ihjel.

Hva jeg ikke skjønner meg på er idiotiske prester som fakisk sløser manaen sin på å hive pw:p osv. på meg.

 

La oss si det slikt da, du mener at alle paladins er noobs, så kan jeg fortelle deg at min oppfatning av prester er at de alle har alt for store ego. Greit at de er den mest ønskede klassen i spillet, men de trenger da for svarte ikke oppføre seg som noen primadonnas fordi :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...