Gå til innhold

Soloe instances ? hjelp hva skjer


Anbefalte innlegg

Ja det er det jeg prøver på nå, vel ikke akkurat.

Jeg har bare lyst å drepe goblinen gizlock i Mauradon så jeg får det shieldet, har ingen atm, er 60 pala, fattig også, så jeg nøyer meg med det hvis situasjonen skulle oppstå at jeg må bruke shield. Bruker som det meste 2hånds.

 

Jeg har da dreept denne fyren 6 ganger, hva dropper spør du? Jo alt anna enn det jeg trenger. :roll:

 

Første 3 gangene var jeg i gruppe, da droppa det fæle sverdet. Siste 3 gangene har jeg brukt den teleporterings greia, og gjort det ganske raskt, sneket meg forbi alle helt til Grizlock, men hva dropper han, jo sverd og enda shittiere gun. :(

 

Men sterke meg vil jo selvfølgelig fortsette til jeg får det shieldet!

30% dropchance my ass. :thumbdown:

 

 

Nå til det virkelige problemet.. det nøyer seg ikke der

Først er han vanskelig å drepe, jeg klarer vaneligvis å drepe 56 elite, men dette er 50 elite som jeg må bruke lay on hands og potion på, og jeg overlever så vidt. Nice Blizzard. :thumbup:

 

Her prøver jeg for den 7ene gangen, hva ser jeg? "youre not in this group instance and you will be teleported blabla" Hæææ? Wot did you say? You must be shitting me! :ermm:

Først bruker jeg tid til å vente på lay on hands, så kjøper jeg potions, og flyr til desolace fra auberdine, og sniker meg og teleporterer inn så får jeg dette?

 

Så venta jeg en stund, relogga, og prøvde igjen!

Optimistisk som aldri før! :w00t:

 

Hva skjer? Omfg. Der er den samma skiten igjen. Oo

 

Hva er dette for noe?? Kan jeg plutselig ikke gå i instancer alene?? Hjelp! :cry::(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er vel slik at Maraudon er nesten umulig å soloe, unntatt hvis du er en Druid og en Rogue. Det er fordi druid og rogue kan stealthe seg inn, og på den måten drepe bossene

Hehe, nå sier han jo at han har soloet fyren 3 ganger da. :p

 

(Ontopic: Har aldri vært borte i samme problemet selv, men nå har ikke jeg soloet instancer etter patch da..)

Lenke til kommentar

Men jeg har gjort det før, å komme seg inn er no problem, bare springe forbi alle og hugge veggene.

Btw, hva er det Gizlock har for noe fire greier? Spruter jo så det holder. Dødd en gang jeg heg også. 50 elite drepe 60 paladin med lay on hands on potion. Nice :w00t:

 

Edit: Han? :D

Endret av bajs
Lenke til kommentar

LOL tror du har misforstått hvis du tror at en lvl 50 elite boss er sammenlignbar med andre lvl 50 elite mobs. Bosser generelt er mye hardere enn "generic" mobs på samme level. De er jo ment å være en utfordring for en hel gruppe, tross alt.

 

Når det gjelder drop-rate så tror jeg bare du har vært uheldig. Husk at droprate er beregnet ut fra hundrevis, ja kanskje tusenvis av drops. Min anbefaling er å fortsette å prøve til den dropper, for det gjør den før eller siden.

 

Ellers må jeg si meg litt imponert over at du klarer å soloe ham i det hele tatt for det er det ikke mange andre klasser som kan.

Lenke til kommentar
Nå til det virkelige problemet.. det nøyer seg ikke der

Først er han vanskelig å drepe, jeg klarer vaneligvis å drepe 56 elite, men dette er 50 elite som jeg må bruke lay on hands og potion på, og jeg overlever så vidt. Nice Blizzard. :thumbup:

Og alle andre lvl xx eliter i spillet er alltid like lett som en vanlig elite i den lvlen eller hva?

 

Han er en _boss_ og derfor betydelig vanskeligere enn vanlige eliter. Hva hadde du ventet deg? Er alltid sånn. :)

 

Og over til det å snike seg inn, det går fint å snike seg inn i maraudon, gjort det selv et par ganger, og en priest jeg kjenner har gjort det mange ganger for å soloe princess. Bare man er forsiktig går det.

 

Det med at du blir teleporta, aldri vært borti men høres ut som en bug.

Kanskje det funker hvis du er i gruppe med en eller annen? Ikke at han er i instancen sammen med deg, men bare er i gruppa.

Lenke til kommentar

Holder for tiden på med å 'farme' Plugger i BRD for å få de ivrige små hendene mine på en Barman Shanker, og har opplevd akkurat det samme. Av og til når jeg går tilbake for å se om instancen er blitt reset, så dukker 'not in this instance group, will be teleported' (eller noe i den dur) opp - da er instancen helt tom, uten monster eller manipulerbare objekter av noe slag... slår på sprint og springer som en villmann for å se hvor langt jeg kan komme før teleporten slår inn =)

 

Men, nokså irriterende ja... særlig ettersom jeg nå har banket Plugger over 25 ganger uten å se snurten til en Shanker.

Endret av Zork
Lenke til kommentar

Jeg holder på med AKKURAT det samme!

Er lvl 53 Shaman nå (var 50 når jeg begynte å farme...)

 

Har organisert grupper hver dag i tre dager nå (har jo jobb ved siden av så det blir 2-4 runs pr dag) og HVER gang har den fordømte erteskyter'n droppa, har ikke sett snurten av hverken Focal swordet eller rosinen i pysja, skjoldet...

 

Begynner å mistenke Blizzard for å ha forandre loot-tabellen til Gizlok...

Lenke til kommentar
Det er vel slik at Maraudon er nesten umulig å soloe, unntatt hvis du er en Druid og en Rogue. Det er fordi druid og rogue kan stealthe seg inn, og på den måten drepe bossene

Ja, å være 2 stk er å soloe? :roll:

 

Og til det med dropraten.... Det heter faktisk RANDOM.

Lenke til kommentar
Uflaks finnes.. sånn er det når det er dropchance på items :p

Har opplevd det selv, på bossen i ubrs har Devout roben droppa, ikke to, ikke tre, men 4 ganger på rad. Sansynligheten for dette er faktisk 0,01%.

 

(Heldigvis for meg er jeg prest da, men nå har hele guildet devout robe)

Endret av Zevz0r
Lenke til kommentar

Hater folk som whiner på droprate.

 

"OMG TOK HAN FIRE GANGER OG DROPRATE ER 25% zomg"

 

 

Edit: Har selv tatt prinsessa og goblin med 60 shaman, prepatch ettersom jeg har hørt at prinsessa er blitt bedre.

 

Rotgrip og han steinfyren har for sterk melee for at shaman skal ha sjangs :p

Endret av eXploid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...