kinag Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Hei, Jeg har fått bytte tilbake mitt FX5500 kort mot et 6600GT (betalte 1000 i mellomlegg), men det jeg lurer på nå er om strømforsyningen i kabinettet mitt er stor nok for å kjøre 6600GT kortet, har hørt det krever egen ledning for strøm. Har en som ser helt prikk lik ut som denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=113045&cks=PRL Virker helt den samme, så 350W strømforsyning, er det nok? Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg tror nok det skal holde på din 350watts strømforsynning. jeg har en på 400watt og den kjører det helt fint. og ja det stemmer at den krever egen strømledning fra psu Lenke til kommentar
Karamell Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Litt vanskelig å si uten å vite hva annet utstyr som er koblet på PSU, men skjermkort må du jo ha allikevel.. 6600 GT bruker kanskje 50 Watt maksimalt.. det er lite Umiddelbart vil jeg si at det er null problem for deg. Kalkulator for PSU http://www.jscustompcs.com/power_supply/ Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Det var en q-tec Er heller usikker på om det vil holde i såfall bare akkurat. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Det var en q-tec Er heller usikker på om det vil holde i såfall bare akkurat. Hehe, då bør du skifte psu. Q-tec har dei mest ustabile og svakaste psu'ane. Lenke til kommentar
kinag Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Da beholder jeg heller mitt Geforce 4 TI4200, kan ikke kaste bort mere penger på data akkurat nå siden jeg har en bil som koster litt penger også. Trodde det skulle gå greit med det jeg allerede hadde jeg og det 6600GT... vel vel.. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Hehe, då bør du skifte psu. Q-tec har dei mest ustabile og svakaste psu'ane Er helt,fullstendig,enig med deg. Q-tec er den mest ustabile og svakeste Psu på markedet.Skjønner ikke hva den gjør på markeded engang. Vi lager en liste med navnet våres og sender til Q-tec og ber de om å legge ned sin produksjon av Q-tec Psuene. Er dere med?? Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Kalkulator for PSU http://www.jscustompcs.com/power_supply/ Ifølge den kalkulatoren der trenger eg en PSU på 560w. Eg har en Chieftec på 360w, har dønn stabil PC, aldri hatt problemer med PSU. Så resultatene fra den kalkulatoren er bare piss Lenke til kommentar
kinag Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Kalkulator for PSU http://www.jscustompcs.com/power_supply/ Ifølge den kalkulatoren der trenger eg en PSU på 560w. Eg har en Chieftec på 360w, har dønn stabil PC, aldri hatt problemer med PSU. Så resultatene fra den kalkulatoren er bare piss 297w står det på min. Og jeg har en 350w Lenke til kommentar
kinag Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Så det vil altså ikke gå å kjøre 6600GT så lenge jeg beholder den PSU som fulgte med mit Q-Tech tower? Er så merkelig at alle sier det er ustabilt og alt det der.. har aldri hatt noe problem med det. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Min kom på 334Psu.Har 400watts psu..Tror det holder akkurat det.Men jeg skal uansett ha meg en mist 500w snart. Lenke til kommentar
kinag Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 så du tror det skal gå akkurat med den Q-tech 350w PSU jeg har? Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 så du tror det skal gå akkurat med den Q-tech 350w PSU jeg har? Q-tec har ofte dårlige strømforsyninger. men dersom du aldri har hatt problem med din, er det ingen grunn til å tro at den skal få problemer om du skifter skjermkort. Hadde du hatt ett dårlig eksemplar så hadde du sannsynligvis allerede hatt problemer med den. Lenke til kommentar
kinag Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 så du tror det skal gå akkurat med den Q-tech 350w PSU jeg har? Q-tec har ofte dårlige strømforsyninger. men dersom du aldri har hatt problem med din, er det ingen grunn til å tro at den skal få problemer om du skifter skjermkort. Hadde du hatt ett dårlig eksemplar så hadde du sannsynligvis allerede hatt problemer med den. Flott, da tar jeg sjangsen på det kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå