Gå til innhold

6600GT og strømforsyning?

kinag

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har fått bytte tilbake mitt FX5500 kort mot et 6600GT (betalte 1000 i mellomlegg), men det jeg lurer på nå er om strømforsyningen i kabinettet mitt er stor nok for å kjøre 6600GT kortet, har hørt det krever egen ledning for strøm.

Har en som ser helt prikk lik ut som denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=113045&cks=PRL

Virker helt den samme, så 350W strømforsyning, er det nok?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da beholder jeg heller mitt Geforce 4 TI4200, kan ikke kaste bort mere penger på data akkurat nå siden jeg har en bil som koster litt penger også.

Trodde det skulle gå greit med det jeg allerede hadde jeg og det 6600GT... vel vel..

Lenke til kommentar
Hehe, då bør du skifte psu. Q-tec har dei mest ustabile og svakaste psu'ane

Er helt,fullstendig,enig med deg. Q-tec er den mest ustabile og svakeste Psu på markedet.Skjønner ikke hva den gjør på markeded engang.

Vi lager en liste med navnet våres og sender til Q-tec og ber de om å legge ned sin produksjon av Q-tec Psuene. Er dere med?? :thumbup:

Lenke til kommentar

Så det vil altså ikke gå å kjøre 6600GT så lenge jeg beholder den PSU som fulgte med mit Q-Tech tower?

Er så merkelig at alle sier det er ustabilt og alt det der.. har aldri hatt noe problem med det.

Lenke til kommentar
så du tror det skal gå akkurat med den Q-tech 350w PSU jeg har?

Q-tec har ofte dårlige strømforsyninger. men dersom du aldri har hatt problem med din, er det ingen grunn til å tro at den skal få problemer om du skifter skjermkort. Hadde du hatt ett dårlig eksemplar så hadde du sannsynligvis allerede hatt problemer med den.

Lenke til kommentar
så du tror det skal gå akkurat med den Q-tech 350w PSU jeg har?

Q-tec har ofte dårlige strømforsyninger. men dersom du aldri har hatt problem med din, er det ingen grunn til å tro at den skal få problemer om du skifter skjermkort. Hadde du hatt ett dårlig eksemplar så hadde du sannsynligvis allerede hatt problemer med den.

Flott, da tar jeg sjangsen på det kortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...