cycorax Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Tatt fra amfiet under Kaptein Sabeltann forestillingen i Kristiansand dyrepark 9. juli. (Canon Eos 1D mark II, canon 70-200mm 2.8 IS + 1.4X teleconverter) Endret 21. juli 2005 av cycorax Lenke til kommentar
stimas Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Har ikke annet å si enn: "Vanvittig bra!" Lenke til kommentar
miCro Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Og utstyret du brukte kostet hvor mye sa du? Flott bilde! Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Kan ikke si annet enn: se å få bort den helvetes logoen! Ellers et utrolig bra bilde... Det som er dumt med å sette logoen på sånn er at de som virkelig vil stjele det bildet ikke kommer til å ha noe problemer med å få bort logoen, det holder i værste fall med å skrive "copyright" nedi hjørnet! For alle de som ikke har tenkt å stjele dette bildet, (noe jeg vil si er oppimot 100% av folket) blir dette bare utrolig forstyrrende, i alle fall i et så bra bilde!!! argh edit: Men på den annen side, hvis denne teksten er tittelen på bildet trekker jeg tilbake det jeg har sagt til deg om copyright (selv om det er noe å huske på for dere andre), men synes fortsatt ikke skrift har noe på et bilde å gjøre. Endret 25. juli 2005 av Lapette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå