to-fa Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Noen ganger må man jo kaste seg ut i ting. Har ikke lagt ut bilder før men legger nå hodet på blokka her. Ønsker meg både ros og ris , mest det siste for og prøve og lære og forbedre meg. Endret 21. juli 2005 av to-fa Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg synes motivet er godt valgt men billedet er jo helt utroligt uskarpt. Om det bla. er komprimeringen ved jeg ikke, men i fuld størrelse forsvinder mange detaljer. Prøv at lægge det originale billede ud på siden, eller sæt komprimeringen ned. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Enig med Carlos, utrolig bra idè, men slik du fremstiller det her blir det alt for dårlig teknisk. Men håper det er komprimeringen som gjør det, og at orginalfilen ikke er slik.... Legg ut orginalfilen hvis den er bedre... AW Lenke til kommentar
to-fa Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Må nok medgi att orginalen er litt uskarp den og . dette var st hans kvelden , mye folk og god mat og drikke . hadde ikke stativ så det forklarer uskapheten . Lenke til kommentar
to-fa Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 ok her er orginalen. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Det var 100 ganger bedre ja...... Synes det da (forholdene tatt i betraktning) var så uskarpt jeg da... Bra bilde må jeg si... Stemningsfullt og behagelig Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Giver Awesnes ret: Det var primært den hårde komprimering der ødelagde den første version af billedet. Uskarpheden er der, men er ikke slem ift at du ikke havde stativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå