Bonatini Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Hei har en 200GB S-ATA disk som jeg gjerne vil dele opp. Men vet ikke om noen gode programmer som gjør dette. Noen tips? Har brukt Partition Magic v8.0 er dette et bra program til jobben? Lenke til kommentar
roac Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Hei har en 200GB S-ATA disk som jeg gjerne vil dele opp. Men vet ikke om noen gode programmer som gjør dette.Noen tips? Har brukt Partition Magic v8.0 er dette et bra program til jobben? Du sier ikke noe om hvilket OS det er snakk om, men i Windows 2000 og nyere kan du gjøre følgende: Høyreklikk My Computer | Manage | Disk Management og så partisjonere disken etter ønske og behov. Jeg ser ingen grunn til å kjøpe programvare for å gjøre noe som OSet inneholder verktøy for å gjøre. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Partition Magic skal fint klare å partisjonere disken din ja. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Acronis Disk Director har fungert utmerket for meg. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 gjør man ikke sånt under instalasjon av win?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå