abene Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Superraskt Internett via kabel Et lite finsk selskap utvikler en ny teknologi som skal kunne levere superraskt Internett via TV-kabel. De mener en overføringshastighet på 100 Mbps ikke er urealistisk i 2006. Les artikkelen her Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Stilig. Dette må vurderes når prisene blir klare. Lenke til kommentar
Dafe Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Kabelselskapet Essent driver nå og tester ut denne teknologien i Nederland, men hastigheten skal foreløpig ikke være tilfredsstillende i forhold til forventningene. Noen som vet noe mer om dette? Som hvilke hastigheter de faktisk klarte å oppnå? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Interressant! Jeg lurer på om de mener 100Mbit/s på deling på alle abbonnentene på en koblingsboks eller hva de mener. Uansett så tror jeg at dette kan bli en verdig konkurrent til ADSL2+ (Inntil 25Mbit/s på korte avstander) Lenke til kommentar
G Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Det høres interessant ut, men hva med infrastruktur ut til kundene? Har de allerede infrastruktur, eller mener de at det skal være klart til lansering? Har aldri hørt om selskapet, og er litt skeptisk til når de kan levere til hele landet. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 UPC har vel selv sagt at deres nett ihevrtfall klarer 50Mbit/s og er egentlig klart for 100Mbit/s, men det er vel slik som Simen1 sa at det vil vel uansett bli delt på alle abbonentene pr koblingsboks... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Det var bare en teori fra min sine. Ikke tolk det som noe faktum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå