Gå til innhold

Hvor lang tid bruker Komplett på RMA?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En kamerat av meg hadde levert inn igjen noe datautstyr på komplett.

Han ringte inn noen dager senere for å høre om de har fått testet utstyret men de hadde ikke engang begynt på de engang. Etter det så ringte han inn med et par dagers mellomrom sånn at de fikk ræven i gir.hehe

 

Hvis du ikke ringer inn eller sender epost til de så kan jeg love at de tar sin gode tid før de får ræven i gir.

Lenke til kommentar
En kamerat av meg hadde levert inn igjen noe datautstyr på komplett.

Han ringte inn noen dager senere for å høre om de har fått testet utstyret men de hadde ikke engang begynt på de engang. Etter det så ringte han inn med et par dagers mellomrom sånn at de fikk ræven i gir.hehe

 

Hvis du ikke ringer inn eller sender epost til de så kan jeg love at de tar sin gode tid før de får ræven i gir.

Og hva baserer du dette på, kameraten din ringte annehver dag, og så? Er det noen informasjon du har som tyder på at de hadde vært tregere om han ikke hadde mast?

 

AtW

Lenke til kommentar
Og hva baserer du dette på, kameraten din ringte annehver dag, og så? Er det noen informasjon du har som tyder på at de hadde vært tregere om han ikke hadde mast?

 

Hva er det for et spørsmål?? Snakker av erfaring. Hadde ikke sagt det hvis jeg ikke hadde erfaring om det da.

De fleste som kjøper ofte hardware fra butikker som komplett vet selv at hvis mann ikke gidder å mase litt på de eller ringer til de og spør hvordan det går med det produktet mann har eventuelt levert inn for å bytte eller hva det nå er så vil de ta seg sinnsyk god tid hvis de ikke hører noe fra kunden. Snakker selv av erfaring og som jeg vet kamerater har opplevd lignende.

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
Og hva baserer du dette på, kameraten din ringte annehver dag, og så? Er det noen informasjon du har som tyder på at de hadde vært tregere om han ikke hadde mast?

 

Hva er det for et spørsmål?? Snakker av erfaring. Hadde ikke sagt det hvis jeg ikke hadde erfaring om det da.

De fleste som kjøper ofte hardware fra butikker som komplett vet selv at hvis mann ikke gidder å mase litt på de eller ringer til de og spør hvordan det går med det produktet mann har eventuelt levert inn for å bytte eller hva det nå er så vil de ta seg sinnsyk god tid hvis de ikke hører noe fra kunden. Snakker selv av erfaring og som jeg vet kamerater har opplevd lignende.

Kunne ikke vært mer enig! :thumbup:

Lenke til kommentar
Og hva baserer du dette på, kameraten din ringte annehver dag, og så? Er det noen informasjon du har som tyder på at de hadde vært tregere om han ikke hadde mast?

 

Hva er det for et spørsmål?? Snakker av erfaring. Hadde ikke sagt det hvis jeg ikke hadde erfaring om det da.

De fleste som kjøper ofte hardware fra butikker som komplett vet selv at hvis mann ikke gidder å mase litt på de eller ringer til de og spør hvordan det går med det produktet mann har eventuelt levert inn for å bytte eller hva det nå er så vil de ta seg sinnsyk god tid hvis de ikke hører noe fra kunden. Snakker selv av erfaring og som jeg vet kamerater har opplevd lignende.

Hva består denne erfaringen i? Det eneste du har kommet opp med hittil er EN kamerat som maste. Og det gikk hverken spesielt fort eller sagte fikk jeg inntrykk av.

 

Hva er det disse kameratene dine har opplevd? Jeg tviler ikke på at du har erfaring i betydningen "du har opplevd RMA", men hva konkret baserer du din konklusjon om at det går fortere når du maser på? Komplett er et stort firma, de har mange RMA-jobber, det er neppe sånn at ingen jobber om folk ikke maser, jeg tipper de tar unna det de får inn fortløpende i rekkefølge.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...