CannibalCorpse Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Lurte kort og greit hvor lang tid Komplett.no bruker på å behandle en RMA/angrefrist? Sendte inn min laptop den 12.07 ringte nå i stad og den hadde visst ankommet men ventet behandling. Noen som har erfaring med RMA på Komplett? Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Spørs hva det gjelder. Dem har hvertfall "sjekket" utstyret mitt når jeg har sendt dewt inn men tok ikke lang tid før jeg fikk penger inn på konto. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Hvor høyt er et tre? Dette kommer helt an på hvor "heldig" du er, hvor mange som er på jobb, hvor mye disse har å gjøre og hvor effektive de er. Jeg har opplevd RMA som jeg sendte på mandag og mottok ny vare på fredag, men jeg har også opplevd å vente 3-4 uker. Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Ok, takker for svar, for bare avvente og se. Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Det ville vel ikke være unaturlig å tro at de har ferieavvikling nå, og at det derfor kan ta litt lenger tid enn normalt...? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Har opplevd alt fra 5 til 10 virkedager(dvs opp til 14 dager medregnet helger) etter at de har mottatt varen. Så det varierer. Lenke til kommentar
Futen Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Har hatt tre RMA saker i år, samtlige ble løst innen ti virkedager. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Komplett er ikke kjent for og være noe kjapp. Eneste som hjelper er å mase på de. Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Er ikke så glad i å mase, men ringer att på mandag og hører hvordan det ligger an. Synd jeg ikke sendte inn maskinen ei uke før, istedet for som nå et par uker før ferieuka . Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Komplett er ikke kjent for og være noe kjapp. Eneste som hjelper er å mase på de. Hjelper det? På de arbeidsplassene jeg har vært hjelper ikke masing noe, man har en plass i køen, og der blir man til det er din tur. AtW Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 En kamerat av meg hadde levert inn igjen noe datautstyr på komplett. Han ringte inn noen dager senere for å høre om de har fått testet utstyret men de hadde ikke engang begynt på de engang. Etter det så ringte han inn med et par dagers mellomrom sånn at de fikk ræven i gir.hehe Hvis du ikke ringer inn eller sender epost til de så kan jeg love at de tar sin gode tid før de får ræven i gir. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg har hatt 2 stk der og hver tok 1mnd. Litt for lenge vil jeg si. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 En kamerat av meg hadde levert inn igjen noe datautstyr på komplett.Han ringte inn noen dager senere for å høre om de har fått testet utstyret men de hadde ikke engang begynt på de engang. Etter det så ringte han inn med et par dagers mellomrom sånn at de fikk ræven i gir.hehe Hvis du ikke ringer inn eller sender epost til de så kan jeg love at de tar sin gode tid før de får ræven i gir. Og hva baserer du dette på, kameraten din ringte annehver dag, og så? Er det noen informasjon du har som tyder på at de hadde vært tregere om han ikke hadde mast? AtW Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Og hva baserer du dette på, kameraten din ringte annehver dag, og så? Er det noen informasjon du har som tyder på at de hadde vært tregere om han ikke hadde mast? Hva er det for et spørsmål?? Snakker av erfaring. Hadde ikke sagt det hvis jeg ikke hadde erfaring om det da. De fleste som kjøper ofte hardware fra butikker som komplett vet selv at hvis mann ikke gidder å mase litt på de eller ringer til de og spør hvordan det går med det produktet mann har eventuelt levert inn for å bytte eller hva det nå er så vil de ta seg sinnsyk god tid hvis de ikke hører noe fra kunden. Snakker selv av erfaring og som jeg vet kamerater har opplevd lignende. Endret 24. juli 2005 av Scortech Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Og hva baserer du dette på, kameraten din ringte annehver dag, og så? Er det noen informasjon du har som tyder på at de hadde vært tregere om han ikke hadde mast? Hva er det for et spørsmål?? Snakker av erfaring. Hadde ikke sagt det hvis jeg ikke hadde erfaring om det da. De fleste som kjøper ofte hardware fra butikker som komplett vet selv at hvis mann ikke gidder å mase litt på de eller ringer til de og spør hvordan det går med det produktet mann har eventuelt levert inn for å bytte eller hva det nå er så vil de ta seg sinnsyk god tid hvis de ikke hører noe fra kunden. Snakker selv av erfaring og som jeg vet kamerater har opplevd lignende. Kunne ikke vært mer enig! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Og hva baserer du dette på, kameraten din ringte annehver dag, og så? Er det noen informasjon du har som tyder på at de hadde vært tregere om han ikke hadde mast? Hva er det for et spørsmål?? Snakker av erfaring. Hadde ikke sagt det hvis jeg ikke hadde erfaring om det da. De fleste som kjøper ofte hardware fra butikker som komplett vet selv at hvis mann ikke gidder å mase litt på de eller ringer til de og spør hvordan det går med det produktet mann har eventuelt levert inn for å bytte eller hva det nå er så vil de ta seg sinnsyk god tid hvis de ikke hører noe fra kunden. Snakker selv av erfaring og som jeg vet kamerater har opplevd lignende. Hva består denne erfaringen i? Det eneste du har kommet opp med hittil er EN kamerat som maste. Og det gikk hverken spesielt fort eller sagte fikk jeg inntrykk av. Hva er det disse kameratene dine har opplevd? Jeg tviler ikke på at du har erfaring i betydningen "du har opplevd RMA", men hva konkret baserer du din konklusjon om at det går fortere når du maser på? Komplett er et stort firma, de har mange RMA-jobber, det er neppe sånn at ingen jobber om folk ikke maser, jeg tipper de tar unna det de får inn fortløpende i rekkefølge. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå