Gå til innhold

Blacksmith spesialiserings valg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, jeg var armorsmith helt til lv 60 fra 45 og fikk 287 blacksmithing før jeg skjønte at det ikke var på langt nær så lønnsomt som weaponsmithing var på samme tid. Ting jeg eventuelt kunne lage var sinnsykt dyre og som Robinlar sier, man skaffer seg hele armor set.

Men guildet vårt er med på MC/Onyxia for tiden og MT og andre warriors savner skikkelig fire res gear, noe jeg kunne ha lagd om jeg hadde fortsatt som armorsmith. Det som kreves for å lage tingene finner vi i MC hele tiden, og den nye armorsmithen får det han trenger for å lage armor til warriors.

Jeg vil konkludere med at om du ikke er med i et stort guild, eller drar til MC på et fast basis, så er armorsmithing nesten bortkastet. Ingrediensene er veldig vanskelige å skaffe på egen hånd, samt dyrt om du må kjøpe fra AH. Men du burde kanskje sjekke markedet for armorsmithing på serveren din før du bestemmer deg?

 

Edit: For ikke å glemme at Armorsmith questen er svindyr i forhold til weaponsmith, du må ut med over 300 mithril bar samt en del Truesilver og gems. Det var i alle fall situasjonen min :)

Endret av Doga
Lenke til kommentar

Jeg har skrevet lange avhandlinger om det her på forumet før, og jeg sier det igjen: IKKE gå for Armorsmithing hvis du ikke har lyst til å sløse bort penger, tid og alt annet. Det er vanskelig å selge med fortjeneste.

 

Det er ikke hipp som happ som Roberticus tror, for det ligger faktisk litt mer penger i Weaponsmithing som oftest ;)

Lenke til kommentar

jeg hadde valgt armorsmith hvis jeg fikk velge på nytt. ALLE er wepsmith og helt umulig å selge non til som helst. det stemmer at armorsmith r dyere, men hvis man er i stort guild er det ingen problem. å skaffe thorium brotherhood rep og lage dark iron gear til tanker i MC hjelper dritmye.

Lenke til kommentar

Mener det fortsatt er hipp som happ, 300 mithril er ikke så mye (15 stacks) når det er snakk om en "class-defining" quest. Må vel nesten se tingene i et litt større perspektiv. Men det er nok mulig at weaponsmith har bedre mulighet til å tjene penger på kort sikt. Vi vet jo ikke hva Bliz har planlagt for framtidige recipies og utvidelser av tradeskills.

Lenke til kommentar

Blizz har jo fucka opp balansen noe så inni hampen med det imba. Ice Barbed Spear du får fra Alteac "Kill Korrak" questet..

 

Ingen som gidder å betale store summer (og det må de betale, fordi det koster flesk å lage) for end game weaponsmith weps da.. f.eks. AR.

 

 

Way to ruin the economy for weaponsmiths Blizzard :thumbup::ermm:

Lenke til kommentar
Dårlig sammenligning?

Ice Barbed Spear vs. Arcanite reaper? jaja, jeg vet at de fleste ville nok gått for AR

Vel, når den ene er gratis og rimelig lett å skaffe og den andre koster flesk.. så vet ikke jeg... Kanskje når epic mount og alt annet snacks er i boks, men det er iallefall mange som skaffer seg den til fordel for AR.. Så det er vel bevis nok. Nomercy, GM i Royal Blood bruker det også, og han har vel penger nok...

 

AR er kanskje bedre, men 600g bedre? I think not!

Lenke til kommentar
Jeg har en lvl 37 Paladin og står nå på døren til å velge en spesialisering innen blacksmith.

 

Hva bør jeg velge? Armor eller weapon spesialisering.

Dette er vel mere eller mindre diskutert i senk wow-forums?

 

Litt greit å ta seg en titt rund først kanskje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...