TanglewoodD Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Hei, jeg bare lurte på hva hun dama som sier at Paris Hilton ikke kan ha Oral sex, så viser hun hvordan det gjøres. Noen som vet hva hun heter ? Øyvind, dette burde du kunne... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Send E-mail til Stile, han vet det. =P Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 For det første, du har for mange linjer i signatur. (kanskje ikke, men den er feilsitert)For det andre, dette er det dårligste emnet jeg har sett. For det tredje, mer 14is kan det bli ? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) HVILKEN Les retningslinjene, eller hvor det enn står: Det er ikke nødvendig å rette opp andre brukere sine skrivefeil. - Jeg vet ikke hva hun heter. Endret 21. juli 2005 av Share the pain Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Julenissen er broren til Bosse. Prøver og redde Bosse for idiotiske innslag ? Jeg blåser i henne nå alikvel. Var en her som ville vite det. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Stenges grunnet: -Veldig dårlig emnetittel, og brukeren er erfaren nok på forumet til å vite bedre. -Dratt veldig off-topic da folk på død og liv skal kommentere andres gramatiske feil, og de som ikke gjør det, skal på død og liv kommentere de som kommenterer andres gramatiske feil (eller noe sånt). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg