DE1 Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg hr altså laget en "reklame-film" for en storfilm jeg har laget For at den skal være lett tilgjenlig (80 mb) så må jeg ha den på en nettside. Dette må være gratis. Ikke HTML-kodet side Takker på forhånd for svar. Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 [*] Ikke HTML-kodet side ?? Hva mener du med dette? At siden skal være laget i flash eller java eller en annen dust, unødvendig pakke-applet? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg kan ikke HTML-koder.. Lenke til kommentar
Ottern Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Og legge ut en slik film uten noe kunnskap om html koding eller web programmering er vanskelig. Det du kan gjøre er og kjøpe deg serverplass et sted, og legge inn et bildergalleri som heter coppermine, som har støtte for visning av filmer. Gratis er det ikke, men du får helt greie webhotell fra rundt 200 kroner for året. For å legge ut filmen din er et program som heter "sorenson squeeze" veldig bra. Den har presets for hvor mye komprimering du vil legge på filmen, ut i fra hva slags linje vedkommende som skal laste ned filmen har. Dette er heller ikke gratis hvis du skal kjøpe det, men finnes sikkert en "trial eller demo" på nettet en plass, if you get my drift.. I tillegg: 80 mb er ikke lett tilgjengelig.. Du må mye lenger ned i størrelse hvis andre folk enn dine nærmeste venner som vet hva filmen handler om skal gidde å sitte å vente på at den skal lastes ned! En trailer for en lengre film burde ikke være mer enn 10 mb max.. - Ottern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå