int20h Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Overraskende nok bekreftet Intels Paul Otellini denne uken at Xeon-serien får dobbelkjerne allerede i år. Det setter i tilfelle en stopper for AMDs privilegium i x86-serversegmentet. Les mer Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Skvis på sier jeg, vil ha priskrig på dualcore i alle segment. AtW Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Skvis på sier jeg, vil ha priskrig på dualcore i alle segment. AtW Word Kunne ikke ha sagt det bedre selv. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Skvis på sier jeg, vil ha priskrig på dualcore i alle segment. AtW Så lenge det ikke betyr at en aktør må gi seg slik at den sterkere blir stående igjen i en nærmest monopolsituasjon så.... Lenke til kommentar
HKS Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Skvis på sier jeg, vil ha priskrig på dualcore i alle segment. Ikke for en hver pris... Ikke bra hvis Intel presser en prosessor/chipset på servermakredet som ikke er godt nok testet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå