xD^^ Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg kom over dette kabinettet på Microplex.no og syntes det så ganske greit ut. Dette må vel være en av de mest stilfulle av Sunbeam sine kabinetter? Tenkte nesten på å kjøpe det. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBCATRIO1BB Deres meninger her: Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Sikkert et greit kabinett det der Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Har ingen personlige erfaringer med Sunbeam's kabinetter men så vidt jeg har hørt skal det være et helt kurrant kabinett som ikke har så veldig billig-look.. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 var kjempe stilig:) tøft med de målerne og men ser 3 ganger så bra ut i sølv hehe Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 Enig, så ikke så billig ut som resten av Sunbeam sine kabinetter. Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Jeg synes at det var drit kult jeg, gå for det du Lenke til kommentar
LupeN- Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 syns faktiskt det var litt stilig i forhold til de sunbeams andre kabinetter i acryl f.eks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå