Ancistrus84 Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Ja nå har jeg hatt vannkjøling en uke. Og må si jeg er fornøyd med noe men ikke alt. Stillheten er herrlig... bare svak during. Men temperaturen ble ikke så lav som jeg trodde.. Idle på 43-45, load på 48-52, og "super-idle-vcool" 28-29 grader. Trodde vannkjøling ga veldig lave temps jeg, men jaja.. Cpu er Amd Athlon T-bird [email protected]. Hvilke temperaturer har dere andre med vannkjøling? så jeg har noe og sammenligne med lixom... :smile: Lenke til kommentar
shebban Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 t-bird produserer sykt med varme. Faktisk den som produserer mest av alle! Du kan jo måle vann temp å se om radiatoren ikke klarer å få vekk nok watt med varme! Eller så kan du pelt kjøle den, men det er jo masse arbeid + peng. Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Åssen er det du måler tempen? Vet at den innbygde temratur måleren kan "jukse" litt. Fordi jeg har med luftkjøling samme tempratur som deg og med samme prossor og over klokket til akkurat like mye... Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 31. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2002 Jeg bruker den innebygde måleren ja. Har målt vanntemp med ekstern probe, og vanntemp er ca. 28`c Lenke til kommentar
555 Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 med vannkjølig blir tempmåleren på tryne :razz: med vannkjøling kjøler du CPUen på toppen av core men det er ingen luftstrøm til å kjøle under/rundt CPU... jeg har en vifte som blæs på cpu området da har jeg en temp på 38-42C Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Jeg hadde veldig like temperaturer som deg på mitt hjemmesnekkra prosjekt. Fikk 43-47 grader ved idle avhengig av romtemp. Maxload var ca 3 grader høyere enn idletemp. Kan vel legge til at jeg hadde en kjøleblokk til CPU, chipset og GPU. Ooops glemte å si at jeg har en amd tbird 1400 som var klokket til 1520 [ Denne Melding var redigert av: okidoki på 2002-07-31 17:50 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå