NERV Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Har vel egentlig bestemt meg for å kjøpe denne maskinen http://www.shg.no/link.asp?goto=infobox&varenr=550671 Har noen spørsmål før jeg sender bestillingen. 1. Vil prisene synke nevnverdig når intell setter ned prisene i slutten av måneden, eller kan jeg like gjerne kjøpe nå? 2. Er skjermkortet onboard? Jeg vil mest sansynelig ikke spille på maskinen, men hvis det blir aktuelt hvilke spill kan jeg kjøre? 3. Er det noen som helst vits i å ha widescreen skjerm? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 1. De vil ikke synke mye, men de kommer med en raskere cpu, Pentium M 780 (2.26 GHz). 2. Dette er et integrert skjermkort med delt skjermminne, og duger veldig dårlig til spill. 3. Smak og behag Lenke til kommentar
NERV Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Da kan jeg vel egentlig bare slå til. Har ikke tenkt til å punge ut hverken for en raskere prosessor eller et skjermkort som takkler spill. Synd man ikke kan modifisere spekk selv, kunne tenkt meg den maskinen men med litt større hd. Lenke til kommentar
NERV Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Hvis jeg legger til 1000 kr så får jeg : Centrino 730 (1.6GHz - 533FSB), 512MB DDR2-533, 60GB HD (16MB Cache), 15.4” Widescreen TFT, Combo CDRW/DVD, nVidia MXM GeForce Go 6200 / 16MB, 54MBIT WLAN, LAN, Card Reader Jeg får widescreen og nVidia MXM GF 6200 mens jeg mister DVD brenneren. Er dette skjermkortet mer egnet til spill eller blir det fortsatt for tynt? Tviler på at jeg vil brenne mange dvd plater på en bærbar, men hvis skjermkortet fortsatt er pinglete så tar jeg heller DVD brenner en widescreen. Lenke til kommentar
KthulU Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Problemet med den integrerte Intel-brikka er at det er mange spill som ikke støtter den. Sånn sett hjelper det selvsagt betraktelig med en GeForce-brikke, men med bare 16 MB minne er det ikke noe å spille på uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå