Smirnoff Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 1...Kjøper jeg det alltid det beste, uansett pris Jeg har røven full av pæng 2...Jeg kjøper det beste, men ser alltid etter den laveste prisen 3...Jeg kjøper det som er sånn midt på treet, og tweaker/overklokker 4...Jeg teller kronestykker. Kjøper det aller billigste. Ytelse betyr ikke så mye. Hvor passer DU inn? Selv faller jeg for det meste inn under kategori 3 (Hva kan jeg si? Kjeder meg... :smile:) Lenke til kommentar
Photons Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Nr.3 kombinert med nr.2 :smile: Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Jeg kjøper det jeg har lyst på :smile: Lenke til kommentar
PlacidDragon Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 En kombinasjon mellom 2 og 3 her også. Skal jeg ha et nytt grafikkort for eksempel, løper jeg ikke ut og kjøper et GEForce 4 Ti 4600. Det er å kaste penger ut av vinduet.. Lenke til kommentar
shebban Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Kommer helt ann på hva slags utstyr det er snakk om! Men ma må jo overklokke selv om det er det beste!! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 2,3 og 4. Jeg vurderer alltid hva behovet mitt er, hvor mye penger som er til rådighet og hva som gir mest pang for penga :smile: Generelt er jeg lite opptatt av ytelse og mer opptatt av features som jeg trenger. Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Det er en liten blanding på meg og, men hovedsakelig 2 og 3. Lenke til kommentar
AVF_Kokken Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Lander på 1, 2 og 3 :smile: men stort sett er mottoet mitt: Value For Money med en smule overkill. Smirnoff: Du er automatisk kvalifisert til jobb i Sadistisk Sentralbyrå. Der klarer de heller ikke utforme alternativer som passer helt. Alltid er svaret en kombinasjon av flere. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 2/4 :? 1 går også, men har sjelden bruk for ekstrem utstyr. Kjøper det jeg vil ha, til lavest mulig pris... Hey! Vent, ren toer det jo Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 2, men har ikke gjort noen handel på leeenge Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Det må nok bli en 2 er ja Lenke til kommentar
sete Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 2/3 men mest 3. jeg kjøper altså ting som jeg får mye for pengene for og overklokker det Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. august 2002 Forfatter Del Skrevet 1. august 2002 Quote: Den 2002-07-31 15:02, SoftLaughBrush skrev:Smirnoff: Du er automatisk kvalifisert til jobb i Sadistisk Sentralbyrå. Der klarer de heller ikke utforme alternativer som passer helt. Alltid er svaret en kombinasjon av flere. Ja, det har du rett i! :smile: Vel, jeg kjeda meg og hamra bare inn noe på måfå. Som de som jobber i Satanistisk Sentralbyrå sikkert og gjør. Lenke til kommentar
lordpiet Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 2+3 her og... Jeg er fattig men vil ha det beste, ytelse i forhold til peeng er vikitg + mulighet til å overklokke og øke ytelsen... Men på noen deler må man jo bare ha opp imot det beste (les WD special edition HDD) =) Da teller det mye å kjøpe fra en billig shop... Problemet er jo at webshops ikke fører det samme, har enda ikke funnet en eneste billig webshop som har alt det jeg vil ha :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå