play`ern Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 I dag kl. 17.00 kjører vi fra Kolvereid (der jeg bor) til Umeå.....Derfra skal vi ta en ferje på klasse med "danskebåten" i 4-5 timer, over til Vasa ......Så skal vi kjøre fra Vasa(knekkebrøets hovedstad) til midt-finland.....Der skal vi være noe dager.. Etter de dagene skal vi ta tog til Helsinki, og ta båt til Stockholm, der skal vi være i noen timer i byen.......så drar vi tilbake til Midt-finland, og er der resten av ferien............ Total ferietid: 16 dager Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Grattis! Jeg reiser også idag, til Kroatia! Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Grattis! Jeg reiser også idag, til Kroatia! Høres bra ut Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Ferie er digg. Vertfall å reise borrt. Ferieplanen min var følgende: Ferdig på skolen, komme hjem og slappe av. Få BF2, spille det i 3 dager. Bort til Pappa, reise til Spania i nesten 3 uker, så komme hjem og spise godis og spille BF2. No er det bare avslapping igjen. Og om 1 uke kommer boblebadet. Det skal bli deilig å skvulpe i boblebadet og se utover den nydelige utsikten God sommer. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Eneste ferie jeg skal på er Norway Cup. Fungerer vel greit som vacation det! Lenke til kommentar
magio Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Var nettopp 2 uker på Kreta! Det kan trygt anbefales! Dra til Agia Marina, rett utenfor Chania, deilig sandstrand! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Ferie er digg. Vertfall å reise borrt. Ferieplanen min var følgende: Ferdig på skolen, komme hjem og slappe av. Få BF2, spille det i 3 dager. Bort til Pappa, reise til Spania i nesten 3 uker, så komme hjem og spise godis og spille BF2. No er det bare avslapping igjen. Og om 1 uke kommer boblebadet. Det skal bli deilig å skvulpe i boblebadet og se utover den nydelige utsikten God sommer. Hørtes fortreffelig ut Lenke til kommentar
reds Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Og om 1 uke kommer boblebadet. Det skal bli deilig å skvulpe i boblebadet og se utover den nydelige utsikten Det har jeg gjort den siste mnd... :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå