Gå til innhold

Endelig ska jeg på sommerferie!

play`ern

Anbefalte innlegg

I dag kl. 17.00 kjører vi fra Kolvereid (der jeg bor) til Umeå.....Derfra skal vi ta en ferje på klasse med "danskebåten" i 4-5 timer, over til Vasa :D ......Så skal vi kjøre fra Vasa(knekkebrøets hovedstad) til midt-finland.....Der skal vi være noe dager.. :D

Etter de dagene skal vi ta tog til Helsinki, og ta båt til Stockholm, der skal vi være i noen timer i byen.......så drar vi tilbake til Midt-finland, og er der resten av ferien............

Total ferietid: 16 dager :D:D:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ferie er digg. Vertfall å reise borrt. Ferieplanen min var følgende:

Ferdig på skolen, komme hjem og slappe av. Få BF2, spille det i 3 dager. Bort til Pappa, reise til Spania i nesten 3 uker, så komme hjem og spise godis og spille BF2. No er det bare avslapping igjen. Og om 1 uke kommer boblebadet. Det skal bli deilig å skvulpe i boblebadet og se utover den nydelige utsikten :D

God sommer.

Lenke til kommentar
Ferie er digg. Vertfall å reise borrt. Ferieplanen min var følgende:

Ferdig på skolen, komme hjem og slappe av. Få BF2, spille det i 3 dager. Bort til Pappa, reise til Spania i nesten 3 uker, så komme hjem og spise godis og spille BF2. No er det bare avslapping igjen. Og om 1 uke kommer boblebadet. Det skal bli deilig å skvulpe i boblebadet og se utover den nydelige utsikten :D

God sommer.

Hørtes fortreffelig ut :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...