int20h Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Gateway har introdusert en bærbar som leveres med Mobile AMD Athlon 64 3700+ og Radeon X600-grafikk. Selskapet skal også lansere en Centrino-modell med lignende konfigurasjon. Les mer Lenke til kommentar
HyperJedi Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Hvorfor skrive om saker som ikke angår norske lesere? Gateway har såvidt meg bekjent aldri vært på det norske markedet, og ser ikke at disse (nokså ordinære) maskinene skal kunne endre på det... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 PCen(nummer 1) hadde vært bedre om den hadde Turion64-prosessor og X700-skjermkort. (eller bedre) Lenke til kommentar
skyline Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg må være skikkelig dårlig oppdatert, mente at Gateway var Intel only jeg? Når begynte de å levere AMD? Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Så kommer de selvsagt med DDR1 333MHz Men men... Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Hvorfor skrive om saker som ikke angår norske lesere? Gateway har såvidt meg bekjent aldri vært på det norske markedet, og ser ikke at disse (nokså ordinære) maskinene skal kunne endre på det... what he said Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå