Guybrush Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Har en stk maskininnhold (hovedkort, cpu, minne, skjermkort osv) som jeg har flyttet ifra et kabinett over til et annet. Når jeg skrur på maskinen vil den ikke boote. Viftene og harddiskene starter opp, men ikke noe skjermbilde. Ettersom dette er et P4 MSI-kort fikk jeg tak i en slik LED-sak som skal vise hvor feilen er. LED-saken viser hele tiden 4 stk røde lys som skal bety: System Power ON - The D-LED will hang here if the processor is damaged or not installed properly. Jeg hadde tilfeldigvis en annen prossessor og satte den i, sammen LED-feilen. 4 stk røde lys. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 har du skjekket at hovedkortet ikke "tar nedi" kabinettet ? Fest alle skruene, og dobbeltskjekk. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Prøvd for morro skyld med en annen strømforsyning. Samme resultat. Byttet tilbake, så begynte det å komme røyk opp av hovedkortet. Nå er det helt dødt. Case closed kaller man vel det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå