Access Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en biosbrenner. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Øhmmmnn.. hva er en biosbrenner for no? Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Biosbrenner har jeg aldri hørt om. Snakker du om firmware til brenneren så kan du se på http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/ Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Er vel en EEPROM-brenner han mener... :smile: Lenke til kommentar
Photons Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Med denne kan du svi det meste: :razz: Lenke til kommentar
Gadgetman! Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Hepp! Den rimeligste eg har sett er hos http://www.elfa.se Ellers så dukker det stadig opp annonser for Smartkort brennere på alle internett auksjoner... Lenke til kommentar
Access Skrevet 2. august 2002 Forfatter Del Skrevet 2. august 2002 Ja det er en eeprom brenner jeg mener. er på jakt etter et produkt som kan brenner bios fra hovedkort, og xbox Lenke til kommentar
Access Skrevet 2. august 2002 Forfatter Del Skrevet 2. august 2002 Ja det er en eeprom brenner jeg mener. er på jakt etter et produkt som kan brenner bios fra hovedkort, og xbox Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Elfa og slike elektronikk foretninger har dem som oftest... Lenke til kommentar
eiga Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Har du tenkt å lære deg å bruke, eller kan du programmere kontrollere fra før? Vet at Elfa har forskjellige sett som kalles PIC-start eller noe sånt. Om du kan programmere BIOS i slike, vet jeg ikke(det finner du ut selv). Her er en link til en liste over produsenter av EEPROM brennere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå