Gå til innhold

Hva syns dere om dette kabinettet?

Anbefalte innlegg

Hei på du ;)

Jeg og en kompis har tenkt å modde på det gamle kabinettet mitt, et hakke-peil-på-hva-slags-merke-kabinett :p Skal være gode kjølemuligheter, og litt ersonlig preg(vindu på siden :p )

legger ut noen bilder fra sketchUp:

Forfra

Forfra

Venstre Side

bakfra

Dette skal bli så billig som mulig, men kom gjerne med forbedringer/ideer, åpent for ALT! :)

-Dj Ovin-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Istedefor å kjøpe 4 av de små plexiplatene på Clasen så kan det lønne seg å kjøpe fra en lokal forhandler.

Lakk kan du kjøpe på Europris, de selger det ganske billig. Husker desverre ikke pris :(

Husk å kjøp grunning, lakk og klarlakk (om du ønsker ekstra lag med beskyttelse og få litt glans ;) ). Puss ned hele kabinettet før du grunner.

Kjøper du plexiplaten(e) og lakken fra lokale forhandlere slipper du frakt og dermed sparer dere inn ekstra ;)

Lenke til kommentar

Oki, Takk skal du ha! :) Blir nok en tur på europris da ;) Tenkte på en hel plate, men så på nettet i går og fat ingen store nok som var billige nok :(

Selger de det hos glassmesteren?

Noen forslag til ossen jeg skal lage fronten? i alu eller noe annet?

takker for svar :D

-Dj Ovin-

Lenke til kommentar

Plexi selges hos glassmester ja, men det finnes nok andre forhandlere som også selger disse.

Fronten kan du lage etter smak og behag. Aluminium, plast, plexi mm. passer til dette formålet, men alle disse tinga har sine fordeler og ulemper.

Aluminium er for eksempel ganske tungt både i vekt og arbeide med.

Plast er lett, men kan se litt billig ut.

Plexi kan veldig lett knekke, desto tykkere det er, desto verre er det å knekke det.

Lenke til kommentar

Oki ;)

Trur jeg går for alu front jeg... trur det blir best på dette kabinettet her.... Får se litt fremover hva jeg gjør... Kommer ikke i gang før om 3-4 uker kanskje... kanskje jeg ikke får gjort noe i løpet av sommerferien heller.. Men trur det blir worklogg av dette her :) Hvis vi har digitalcamera..

Takk for svar

-Dj Ovin-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...