Peavey Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Noen som vet om det går og gå MSN på mobilen? Og hvordan funker dette i så fall? Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 wap.tjat.com << fungerer på alle mobiler med wap! =) Den er genial.. Lenke til kommentar
THacker Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg har windows mobile 03 second edition på min moto mpx 220. Her har jo microsoft lagt til msn messenger og det fungerer helt utmerket. Utrolig digg å ha på tog osv. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Hva slags mobil har du? For Symbian kan du bruke Agile Messenger. Den er veldig bra. Eller NSM. For PPC er det vel forhåndsinstilt? HVis ikke kan du bruke MSN. For Javastøttende mobiler (ikke alle javastøttede, men iallefall på SE P910i, S700i, og K700i) kan du bruke eMSN Lenke til kommentar
-M- Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Noen som har erfaring med Yamigo og message-opplegget på nyere modeller (IMPS)? Greier å logge på meg MSN og kan motta meldinger, men får feilmelding når jeg prøver å skrive sjøl... Tipper det er noe feil med oppsettet mitt. Noen som har et oppsett som funker (for N6230i)? Lenke til kommentar
Peavey Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Har en 6230, så da kan jeg vel bruke den over GPRS. Eller er det andre muligheter med denne telefonen? Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Har en 6230i jeg, hvor kan jeg laste ned msn-program til denne?? Lenke til kommentar
TDK Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Hva slags mobil har du? For Symbian kan du bruke Agile Messenger. Den er veldig bra. Eller NSM. For PPC er det vel forhåndsinstilt? HVis ikke kan du bruke MSN.For Javastøttende mobiler (ikke alle javastøttede, men iallefall på SE P910i, S700i, og K700i) kan du bruke eMSN Funker eMSN bra på SE K750i? Noen som har testet? prøver selv jeg... Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Jeg er veldig fornøyd med UltraIM. http://www.mobisophy.com/ Men det koster penger Vurderer å kjøpe det. Men dette er det eneste programmet jeg har giddet å prøve. Testet den på Se k750i. Ser ut til å støtte flere funksjoner. Har testet den i 3 dager. Er fornøyd. Fins det noe bedere så vil jeg bli glad for beskjed. wap.getjar.com (for mobil) her kan man finne mange slike programmer. Endret 28. juli 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Bruker eMSN og er strålende fornøyd med den. http://www.funrungames.com/eMSN/default.asp Koster 40 kr får et år, men hva er det da? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Mye koster slikt å bruke? Mye trafikk vil det bli av en samtale på feks 1 time der det skrives normalt mye? Sikkert vanskelig å svare på, men fint om noen vet sånn ca. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Hva slags mobil har du? For Symbian kan du bruke Agile Messenger. Den er veldig bra. Eller NSM. For PPC er det vel forhåndsinstilt? HVis ikke kan du bruke MSN.For Javastøttende mobiler (ikke alle javastøttede, men iallefall på SE P910i, S700i, og K700i) kan du bruke eMSN Funker eMSN bra på SE K750i? Noen som har testet? prøver selv jeg... eMSN fungerer bra til K750i. Har testet det på både K700i og K750i. Men du må ha riktig internettoppkobling. Tror du kan få problemer ellers. Hør med operatøren din om det Lenke til kommentar
robot Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Jeg bruker emessenger. wap.emessenger.net og det fungerer fint hos meg. Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 emsn funker ikke hos meg, får bare write error. Har prøvd å koble meg på nettet til feks wap.trafikanten.no å det funker, så det er ikke tilkoblingen det er noe galt med. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Ja, er det noen som egetnlig vet hvor mye det vil koste, evt hvor mye trafikk MSN genererer i løpet av f.eks en time. Jeg har MSN Messenger på min Qtek S100 og det er jo moro å bruke, men litt verre når jeg ikke vet hva det koster. Lenke til kommentar
blink-182_meyer Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 kan jeg få msn på 3230? isåfall, vet noen hvor jeg får tak i en versjon som fungerer? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 kan jeg få msn på 3230? isåfall, vet noen hvor jeg får tak i en versjon som fungerer? Ultraim Det står at det skal fungere på telefonen din... Lenke til kommentar
stillborn.. Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Litt komplisert med den Emsn da. Om noen snakker med deg, må du legge ned den chatten du allerede er inne på. Litt kjipt dersom man snakker med flere på èn gang (noe man sikkert vanligvis gjør) Ellers er det gøy. Funker fint på k750. Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 stillborn..: Vet du om en msn som du kan snakke med flere samtidig? Liksom.. en som du kan legge ned og snakke med en annen og åpne chatten igjen til han du snakket med først? Lenke til kommentar
stillborn.. Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Nei, dessverre. Har ikke prøvd så mye forskjellig, men om du leser litt på andre "msn på mobil" emner, finner du mange forskjellige program Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå