Gå til innhold

Hvor får jeg tak i harddisk til Compaq Armada M700


Anbefalte innlegg

Leter febrilsk etter en forhandler av Compaq eller andre leverandører som har kompatible disker i Vestfold distriktet. Kan ikke finne noen som er kapable til å selge meg en grei og billig disk på ca 12 GB til en Compaq Armada M700. KAN NOEN HJELPE MEG MED EN BRA NETTBUTIKK/BUTIKK I VESTFOLD DISTRIKTET ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke bruke en vanlig standard ibm travelstar, det har jeg prøvd så komplett og psdata er ute av bildet.

 

Når jeg skrur ut disken og tar den ut av ramma så ser den ikke ut som en helt vanlig 2,5" disk. Hadde den gjort det så hadde problemet vært der. Den har en kobling med kobbergater i plastikk og ikke de vanlige pinnene i enden på en IBM disk, merkelig dette her....

Lenke til kommentar

Quote:


Når jeg skrur ut disken og tar den ut av ramma så ser den ikke ut som en helt vanlig 2,5" disk. Hadde den gjort det så hadde problemet vært der. Den har en kobling med kobbergater i plastikk og ikke de vanlige pinnene i enden på en IBM disk, merkelig dette her....


 

Denne plastikken kan du ta av og montere på en vanlig 2,5" hd. Når du tar den av, ser du at de vanlige pinnene i enden er koblet mot denne "kobbergaten i plastikk". Har gjort det selv mange ganger, både på M300 og M700.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...