fredde Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Leter febrilsk etter en forhandler av Compaq eller andre leverandører som har kompatible disker i Vestfold distriktet. Kan ikke finne noen som er kapable til å selge meg en grei og billig disk på ca 12 GB til en Compaq Armada M700. KAN NOEN HJELPE MEG MED EN BRA NETTBUTIKK/BUTIKK I VESTFOLD DISTRIKTET ? Lenke til kommentar
Shepherd Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Hos Komplett er det bare å velge vrake. Eller hos psdata eller hvilken som helst webshop som selger 2,5" disker. Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 du kan prøve merkantildata / nå Eterra22095000 eller idedata eller telenor telehuset å en god del andre firma- MR_T Lenke til kommentar
covah Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Du kan bruke hvilken som helst 2,5" harddisk. Du må bare flytte over "ramma" fra den gamle harddisken til den nye. Lenke til kommentar
fredde Skrevet 31. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2002 Jeg kan ikke bruke en vanlig standard ibm travelstar, det har jeg prøvd så komplett og psdata er ute av bildet. Når jeg skrur ut disken og tar den ut av ramma så ser den ikke ut som en helt vanlig 2,5" disk. Hadde den gjort det så hadde problemet vært der. Den har en kobling med kobbergater i plastikk og ikke de vanlige pinnene i enden på en IBM disk, merkelig dette her.... Lenke til kommentar
covah Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Quote: Når jeg skrur ut disken og tar den ut av ramma så ser den ikke ut som en helt vanlig 2,5" disk. Hadde den gjort det så hadde problemet vært der. Den har en kobling med kobbergater i plastikk og ikke de vanlige pinnene i enden på en IBM disk, merkelig dette her.... Denne plastikken kan du ta av og montere på en vanlig 2,5" hd. Når du tar den av, ser du at de vanlige pinnene i enden er koblet mot denne "kobbergaten i plastikk". Har gjort det selv mange ganger, både på M300 og M700. Lenke til kommentar
fredde Skrevet 1. august 2002 Forfatter Del Skrevet 1. august 2002 Ok, da skal jeg forsøke det, men hvor får jeg tak i dette plastikk/kobberbandet ? Uten det er jeg like langt ??? Lenke til kommentar
covah Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Det sitter på den gamle harddisken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå