Gå til innhold

Hjelp til css meny.

Anbefalte innlegg

Dagen, har nettopp renovert bloggen min på stian.fatalt.org, men sliter med menyen. Som dere ser, er den trykket helt opp i venstre hjørne.

jeg ønsker å senke menyen x antall px fra toppen av siden.

Problemet er at med engang jeg får den til å se fin ut i IE, blir den helt horribel i FF, og omvendt.

Hvis noen gidder å se på cssen min, som ligger på stian.fatalt.org/style.css, hadde det vært flott.

Skjønner ikke hva som er galt :blush:

Er klar over at det er andre errors på siden også, men menyen er 1 prioritert..

takker for alle innspill

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hos meg ser siden din lik ut i både ie og firefox. rett opp evnt feil før du begynner å justere. en ubetydelig feil et sted, kan føre til rar plassering. uansett. plasser menyen din i en div og angi top og left egenskapene til x px for å flytte den.

Lenke til kommentar
hos meg ser siden din lik ut i både ie og firefox. rett opp evnt feil før du begynner å justere. en ubetydelig feil et sted, kan føre til rar plassering. uansett. plasser menyen din i en div og angi top og left egenskapene til x px for å flytte den.

Det funket å flytte menyen nedover, med margin-top, og det funker ikke alle nettleserne..

Men når jeg tar margin-left, og flytter menyen litt ut fra siden, funker ikke det i IE, men det funker i FF, hva kan jeg gjøre med det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...