Radiv_ Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 sigen: Takk for det, innspirere andre er altid hyggelig Ugly Assassin: Lerretet er 2 meter bredt Lenke til kommentar
Radiv_ Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Update: Har fått gjort litt mer i dag og her er resultatet, nå begynner jeg virkelig å bli fornøyd Legger noen bilder til for sammenligning. Det første bildet som ikke var i fokus og uten noen for for innstilling gjort. Det andre bildet som er i fokus. Bildet fra i dag, her er det gjort litt mer justeringer. Til slutt et nytt fra gladiatoren. Endret 4. august 2005 av ken0 Lenke til kommentar
zokra Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 konge Utrolig hvor pent bilde er, fikk lyst på en selv Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Kjempeklare og fine bilder! Ser helt supert ut! Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) *misunnelig på filmsamlingen* Endret 4. august 2005 av Ugly Assassin Lenke til kommentar
Empty Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Bildet blei skikkelig bra! Nesten farlig å se på slike bilder, blir utrolig frista til å starte på noe slikt selv... Hvilke justeringer har du gjort fra bilde 2 til bilde 3 (av Ringenes Herre bildene) ? Lenke til kommentar
Radiv_ Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Takk for kommentarene det er en herlig følelse å ha bygget noe som virker så bra. Ugly Assassin: Filmsamlingen er ikke så stor enda, men er fare for at den blir det nå Empty: Sånn jeg fant ut at jeg bare måtte bygge en, farlig å sitte å se for mye på bilder ja det jeg har gjort er å justere litt på reflektoren og linsene, og justere litt på lysstyrken på skjermen. Ellers har kameraet vert i godt humør i dag, og kanskje det har vert litt mindre lys i rommet. Noen bilder fra 5th Element: Har blitt litt film i det siste ja Lenke til kommentar
nree Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Veldig bra! Tror du blir enda mer fornøgd vist du lakker den Lenke til kommentar
sigen Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Bra forskjell mellom Ringenes Herre bilde 1 og 2, og mellom 2 og 3 ja, nydelig resultat! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hvor mye kostet utstyr osv tilsammen for dette? Lenke til kommentar
Radiv_ Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 (endret) goggen90: Utsene blir vel en del bedre ja. sigen: Det er ganske bra forskjell ja, kjempefornøyd med hvordan det har blitt. ex0n: Har vel sikkert brukt nemmere 5000kr nå, men til gjengjeld har jeg en god del materiale til andre prosjekter som står på vent Endret 4. august 2005 av ken0 Lenke til kommentar
sigen Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Bra bildekvalitet igjen ja. Men hva med en liten referanse: Du står foran lerretet? (og du er hvor høy? ) Lenke til kommentar
Phara0h Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Hvor langt unna lerretet står prosjektoren? Må den stå der den er eller kan den stå lengere unna? Eventuelt hvor langt unna kan den stå? (Lav takhøyde i kjellern, må ha sånt bak i rommet...) Hva er målene på kassen? btw: ser ut som det er helt nydelig kvalitet, kjemplepluss at man kan bruke billige pærer(ca 400,- nå). Vet du hvor mange timer det er antatt at pæren holder? Endret 6. august 2005 av Phara0h Lenke til kommentar
Radiv_ Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Projektoren må stå en fast bestemt lengde fra lerretet, avstanden til lerretet blir ca den diagonale størrelsen på bildet. Dette er jo en av ulempene med en sånn projektor, men det finnes en del lure løsninger for å komme rundt dette, som f.eks å bygge den inn i et salongbord så den ikke er i veien. Projektoren er vel ca 75cm lang og 39cm bred, så det er ikke akkurat noen liten å nett projektor. Er ikke helt sikker på levetiden på den pæren jeg har, men det er vel på noe av det samme som den de selger på lumenlab og den har ca 20000 timer. For de som vil se flere bilder av projektoren i drift, så finnes det en del på lumenlab forumet Endret 6. august 2005 av ken0 Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 utrolig fine bilder ja nice prosjekt må jeg si. Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Er meget fornøyd med kvaliteten du har oppnått. Hadde ikke noe anelse at det skulle bli slik du har fått det nå (bra hadde jeg regnet med, men ikke overbevisende bra), så må si at du har fått til et meget fint stykke arbeid Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Veldig imponert! Ser utrolig bra ut Skal du lakke boksen eller kle den i noe? oO Lenke til kommentar
Radiv_ Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Göncz: Takk for det! k_drey: Takker, kvaliteten er over det jeg forventet, så er utrolig fornøyd. frakk2000: Jeg skal etter hvert lakke projektoren, bare ikke helt sikker på når det blir enda. Et bilde jeg tok i går... Endret 6. august 2005 av ken0 Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Kjempelekkert! Dødsfine bilder også! Kunne godt tatt en sånn:P Men skulle ønske du kunne, som nevnt over, tatt et referanse-bilde hvor du står ved siden av skjermen. Vet at lerretet er 2 meter bredt, men blir bedre om man har noe å sammenlikne med! Kjempeflott arbeid! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå