Gå til innhold

Lakkering av Ipod mini

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har bestillt meg en Ipod mini 4gb silver (billigste jeg fant :p ) som jeg har begynt å lure på om jeg skal lakkere i en annen farge. Det jeg lurte på da er om det er noen her som har prøvd å lakkere sin. Hvordan gjorde dere? Hvordan ble det? osv, osv.. ;)

Og jada, jeg har googlet og funnet mye interessant, men lurer som sagt på om det er noen her som har gjort noe lignende.... ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Ville ALDRI lakkert min iPod silver :love: Da mister du den elegante sølvfargen og den smoothe overflaten.

Men gjør som du vil ;)

Hmmm..... tror du har rett.... fikk min Ipod i dag, og tror den får lov til å beholde sølvfargen sin. Da får jeg også kanskje lov til å beholde garantien på den... ;)

Har tidligere bare sett nærmere på den grønne og den er jo direkte ekkel, (hvertfall for en som har jobbet for mye på Kiwi) så det var litt derfor jeg vurderte lakkeringen.

Lenke til kommentar
hmm... jeg skal ha ipod selv..... så av ren nysgjerrighet hva kosta den du fant??

sorry of topic...

Endte faktisk opp med en 6gb versjon kjøpt hos komplett. Det ble litt rot med den første bestillingen så den ble kansellert, og da hadde de ikke 4gb versjon på lager. Ligger vel på rundt 2300, men sjekk prisguiden her på hw.no ;)

Lenke til kommentar
hmm... jeg skal ha ipod selv..... så av ren nysgjerrighet hva kosta den du fant??

sorry of topic...

Endte faktisk opp med en 6gb versjon kjøpt hos komplett. Det ble litt rot med den første bestillingen så den ble kansellert, og da hadde de ikke 4gb versjon på lager. Ligger vel på rundt 2300, men sjekk prisguiden her på hw.no ;)

ja jeg har jort d:) men er så mange på nettbutikker og da er d + frakt og tar lang tid... hehe.... tenker jeg stikker på kvadrat imårra og ser :yes:

Lenke til kommentar

sorry of topic...

Hvis du skal ha iPod mini, så for all del kjøp 6GB versjonen. Den har ca dobbelt så bra batteritid som 4GB. Og dette er noe du kommer til å trenge. For de 6-8timene du få med 4GB går fort vekk.

Med 6GB mener jeg det er 15+ timer. Og at batteriet som regel varer lengere enn oppgitt..

Lenke til kommentar

sorry of topic...

Hvis du skal ha iPod mini, så for all del kjøp 6GB versjonen. Den har ca dobbelt så bra batteritid som 4GB. Og dette er noe du kommer til å trenge. For de 6-8timene du få med 4GB går fort vekk.

Med 6GB mener jeg det er 15+ timer. Og at batteriet som regel varer lengere enn oppgitt..

d står da at ipod mini 4 gb har 18 t batteri tid...... så da får jeg vel minst 12 - 13 i begynnelsen iallefall.....

Lenke til kommentar

sorry of topic...

Da 6GB-versjonen ble introdusert ble 4GB-versjonen oppgradert også. Fargene ble endret litt og batteriet kraftig forbedret.

18 timer på begge, med andre ord.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...