Harryarne Skrevet 4. august 2002 Forfatter Del Skrevet 4. august 2002 Ramme: 12mm firkantstål. Sammenføyning: Sveist Fordeler: Stabilt, lett å borre/gjenge, tåler røff behandling av uerfarne sveisere... Ulemper: Tungt, ruster fort som fy.... Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 du kan jo montere hjul under? og kan du ta noen bilder av vannkjølings delen rundt radiator og tank? det er den jeg finner mest spennende men det er ikke lett og se hvordan den er på bildene dine. og jeg synes du må sende link til overklockers.com. Lenke til kommentar
muv Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 hadde vert fint å fått en oppskrift. har tenkt på vankjøling og regner med å kjøpe det om en stund, og nå fikk jeg også lyst å mekke sammen mitt eget vannkjølings-kabinett :smile: ) ja... og foresten, dritkult kabinett!!! Lenke til kommentar
Harryarne Skrevet 4. august 2002 Forfatter Del Skrevet 4. august 2002 Har lagt ut noen nye bilder på begge linkene som kanskje viser detaljer bedre. Det skulle ihvertfall være synlig at det ligger en glassplate mellom hardiskdelen og vanntankdelen. Tanken var at dette skulle bli en "vindtunnel" slik at jeg ikke pumper varm luft inn i kabinettet (idè: Skrue). Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 igjen: kjempejobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå