Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Chello som leker seg?


Anbefalte innlegg

Kommer ikke gjennom på support, bare ringern noen ganger og så dødt... kan kanskje tyde på at de arbeider med saken i alle fall.

 

Edit: Kom gjennom nå, den automatiske mannen sier at enkelte av deres kunder kan oppleve problemer med internettilgangen, og at teknikerne forventer en snarlig løsning på problemet.

 

(hipp hipp hurra)

Endret av Sinsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ringte dem akkurat nå. Fikk automatisk melding før jeg kom inn i køen. Ordlyden var ca:

 

"På grunn av tekniske problemer vil enkelte av våre internettkunder ha problemer med tilkobling til internett. Våre teknikere jobber med å utbedre feilen og forventer en snarlig løsning".

 

Gadd ikke sitte å vente i kø siden de allerede var klar over at det var feil i nettet deres.

 

Johannes

Lenke til kommentar

herlig da at de endelig klarte å sette opp den feilmeldingen, noe de skulle ha gjort klokka 09 idag, siden jeg erfarte problemer igår natt ved 1 tida...

 

Jeg ringte og venta i 30 minutter og forventet å høre noe liknende, og det gjorde jeg...

 

Har aldri erfart problemer med upc der jeg bor nå, ikke på 2 år ca, men dette er første glippert her...

 

Upc har vært glimrende i både support og stabilitet (i de siste par årene), men idag viste det seg å være feil.

 

Kan ikke tro at en stor leverandør som UPC har slike problemer, og at det har vært slike problemer i sikkert 12 timer er jo helt absurd!

 

De bør iallefall ha en eller annen geek som er tilstede 24/7, og ikke bare teitasser som kommer inn på jobb 09 om morran og setter på starwars marathon :thumbdown:

Lenke til kommentar

Hvis de har vært nede et halvt døgn allerede så er det jo helt klart for dårlig å ikke ha kommet med en løsning enda :thumbdown:

 

Det må dog sies at jeg aldri har hatt problemer med UPC tidligere (hatt abo fra dem 2 ulike steder), så jeg håper dette er et engangstilfelle.

Lenke til kommentar
herlig da at de endelig klarte å sette opp den feilmeldingen, noe de skulle ha gjort klokka 09 idag, siden jeg erfarte problemer igår natt ved 1 tida...

 

Jeg ringte og venta i 30 minutter og forventet å høre noe liknende, og det gjorde jeg...

 

Har aldri erfart problemer med upc der jeg bor nå, ikke på 2 år ca, men dette er første glippert her...

 

Upc har vært glimrende i både support og stabilitet (i de siste par årene), men idag viste det seg å være feil.

 

Kan ikke tro at en stor leverandør som UPC har slike problemer, og at det har vært slike problemer i sikkert 12 timer er jo helt absurd!

 

De bør iallefall ha en eller annen geek som er tilstede 24/7, og ikke bare teitasser som kommer inn på jobb 09 om morran og setter på starwars marathon :thumbdown:

Det har ikkje gått 12 timer om du merka det først i 01.00 tida i natt.

Og eg har mine anelser om at du sitter veldig mykje bak dataen, så du merka det nok med ein gang.

 

Du har det med og overdrive du. Det har gått 9 timer sida det klikka, ikkje 12. Om 12 timer har dei sikkert fixa feilen og alle er fornøyde.

Lenke til kommentar

Morgen

 

 

Har hatt upc/chello siden 2001 og det var mye "kødd" i førsten men de har faktisk kommet seg.

Vært nede innimellom men de 2 siste årene har det faktisk blitt mye bedre.

 

Sliter her i Østfold også,regner med at de får fixet det her i løpet av relativt "kort" tid :)

Krysse fingrene.

 

 

/jan

Lenke til kommentar

Heh - jeg kom hit for å... erm... lage denne tråden, for å si det sånn... :p

 

Jeg har også problemer - kommer kun inn på Norske sider.

 

Får forresten ikke lest chello-mailen min heller.

 

Men noe som er litt rart, er at jeg kommer ikke inn på mine egne websider, som nå er hostet i USA(tror jeg), men jeg kom fint inn og fikk lastet opp ting til sidene mine med FTP. :dontgetit:

 

Jaja - "godt" å se det ikke bare er meg da.

 

Sånn generellt(off topic litegrann) har jeg i lengre tid hatt oppkoblingsproblemer som ikke lar seg løse, hvor linja bare dør, eventuellt at den er død når jeg booter opp, og da står det en varseltrekant i systray som sier jeg har begrenset eller ingen tilgang. Har prøvd alt(bokstavelig talt), og (nesten) ingeting hjelper. Eneste som hjelper er å reboote modemet, noe som suger å måtte gjøre stadig vekk.

Endret av John P.
Lenke til kommentar

Har også problemer med Chello nå.

 

Jeg lurer på en ting (litt off-topic):

 

Har Chello Light til 279 kr/mnd med hastighet 512/128, men jeg har lagt merke til at de nå har økt hastigheten på dette abonnementet til 1024/256. Kommer eksisterende kunder til å få denne oppgraderingen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...