Sinsen Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Kommer ikke gjennom på support, bare ringern noen ganger og så dødt... kan kanskje tyde på at de arbeider med saken i alle fall. Edit: Kom gjennom nå, den automatiske mannen sier at enkelte av deres kunder kan oppleve problemer med internettilgangen, og at teknikerne forventer en snarlig løsning på problemet. (hipp hipp hurra) Endret 21. juli 2005 av Sinsen Lenke til kommentar
joschram Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg ringte dem akkurat nå. Fikk automatisk melding før jeg kom inn i køen. Ordlyden var ca: "På grunn av tekniske problemer vil enkelte av våre internettkunder ha problemer med tilkobling til internett. Våre teknikere jobber med å utbedre feilen og forventer en snarlig løsning". Gadd ikke sitte å vente i kø siden de allerede var klar over at det var feil i nettet deres. Johannes Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 herlig da at de endelig klarte å sette opp den feilmeldingen, noe de skulle ha gjort klokka 09 idag, siden jeg erfarte problemer igår natt ved 1 tida... Jeg ringte og venta i 30 minutter og forventet å høre noe liknende, og det gjorde jeg... Har aldri erfart problemer med upc der jeg bor nå, ikke på 2 år ca, men dette er første glippert her... Upc har vært glimrende i både support og stabilitet (i de siste par årene), men idag viste det seg å være feil. Kan ikke tro at en stor leverandør som UPC har slike problemer, og at det har vært slike problemer i sikkert 12 timer er jo helt absurd! De bør iallefall ha en eller annen geek som er tilstede 24/7, og ikke bare teitasser som kommer inn på jobb 09 om morran og setter på starwars marathon Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Hvis de har vært nede et halvt døgn allerede så er det jo helt klart for dårlig å ikke ha kommet med en løsning enda Det må dog sies at jeg aldri har hatt problemer med UPC tidligere (hatt abo fra dem 2 ulike steder), så jeg håper dette er et engangstilfelle. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 herlig da at de endelig klarte å sette opp den feilmeldingen, noe de skulle ha gjort klokka 09 idag, siden jeg erfarte problemer igår natt ved 1 tida... Jeg ringte og venta i 30 minutter og forventet å høre noe liknende, og det gjorde jeg... Har aldri erfart problemer med upc der jeg bor nå, ikke på 2 år ca, men dette er første glippert her... Upc har vært glimrende i både support og stabilitet (i de siste par årene), men idag viste det seg å være feil. Kan ikke tro at en stor leverandør som UPC har slike problemer, og at det har vært slike problemer i sikkert 12 timer er jo helt absurd! De bør iallefall ha en eller annen geek som er tilstede 24/7, og ikke bare teitasser som kommer inn på jobb 09 om morran og setter på starwars marathon Det har ikkje gått 12 timer om du merka det først i 01.00 tida i natt. Og eg har mine anelser om at du sitter veldig mykje bak dataen, så du merka det nok med ein gang. Du har det med og overdrive du. Det har gått 9 timer sida det klikka, ikkje 12. Om 12 timer har dei sikkert fixa feilen og alle er fornøyde. Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 mener jeg også merket problemer før 01 tida på natta, og når jeg kjeder meg sitter jeg jo en god del foran pc'en... det er jo først nå man merker hvor kjedlig internett-norge er (når man har slike restriksjoner) Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Morgen Har hatt upc/chello siden 2001 og det var mye "kødd" i førsten men de har faktisk kommet seg. Vært nede innimellom men de 2 siste årene har det faktisk blitt mye bedre. Sliter her i Østfold også,regner med at de får fixet det her i løpet av relativt "kort" tid Krysse fingrene. /jan Lenke til kommentar
iNterupt0N^ Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) HAHA, Chello er oppe igjen og funker helt fint ^^ kom meg inn på msn og steam nå :!: NT.cz| iNterupt0N^ *CL Endret 21. juli 2005 av iNterupt0N^ Lenke til kommentar
kramiz Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Ugh ... UPC har forsatt problemer ser det ut som .. nettet går opp og ned som en JOJO! :!: Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Hei Det tyder vel på at de jobber med saken /jan Lenke til kommentar
John P. Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Heh - jeg kom hit for å... erm... lage denne tråden, for å si det sånn... Jeg har også problemer - kommer kun inn på Norske sider. Får forresten ikke lest chello-mailen min heller. Men noe som er litt rart, er at jeg kommer ikke inn på mine egne websider, som nå er hostet i USA(tror jeg), men jeg kom fint inn og fikk lastet opp ting til sidene mine med FTP. Jaja - "godt" å se det ikke bare er meg da. Sånn generellt(off topic litegrann) har jeg i lengre tid hatt oppkoblingsproblemer som ikke lar seg løse, hvor linja bare dør, eventuellt at den er død når jeg booter opp, og da står det en varseltrekant i systray som sier jeg har begrenset eller ingen tilgang. Har prøvd alt(bokstavelig talt), og (nesten) ingeting hjelper. Eneste som hjelper er å reboote modemet, noe som suger å måtte gjøre stadig vekk. Endret 21. juli 2005 av John P. Lenke til kommentar
John P. Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Heisann - der døde jammen TV signalene fra UPC også (digitalTV).... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Heisann - der døde jammen TV signalene fra UPC også (digitalTV).... Stabil ISP Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Hei Godt man ikke har digital tv da /jan Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Er det samme problem idag også eller? jeg kommer ikke inn på noen utenlanske sider! jobber som Freelancer og da er jo dette supert! yeeeeah. noen andre som sliter idag også? Lenke til kommentar
John P. Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) noen andre som sliter idag også? Ta en titt på dato/klokkeslett på de forrige innleggene. Endret 21. juli 2005 av John P. Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 har tanken slått deg at det kan være samme shiten idag også!? Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 har foresten mistanke om at det er noe feil med Datoen på HW.no!? har vist 21/07/2005 på alle postene jeg har lest i hele dag! se på ditt eget innlegg! Lenke til kommentar
bowelripper Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Har også problemer med Chello nå. Jeg lurer på en ting (litt off-topic): Har Chello Light til 279 kr/mnd med hastighet 512/128, men jeg har lagt merke til at de nå har økt hastigheten på dette abonnementet til 1024/256. Kommer eksisterende kunder til å få denne oppgraderingen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå