Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Rare farger på filmer

Anbefalte innlegg

Jeg får et problem når jeg skal spille av filmer! det er noen som ikke blir sånn men fleste! plutselig skjedde det uten noe grunn! blir sånn på alle spillere jeg prøver!

bilde blir på en måte som om det hadde blitt slått på negativ! :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du mangler riktig codec.....

Hent ned nyeste DivX.....løser endel problemer.

Fant en litt interesant ting om mitt skjermkort. Har et ATI radeon 9600XT.....Hadde samme problem og måtte faktisk installere codec til canon eller kodak digital kamera for og få det til..... Merkelig ting

Søk litt på www.google.com etter mulige drivere......Hent også ned nyeste driver til skjermkort fra www.3dguru.com

Lenke til kommentar

Jeg hadde også dette problemet i en periode. Jeg prøvde å innstallere alle mulige rare saker om igjen aner ikke hva feilen "egentlig var" ( :p ) fargene vart i hverfall normale da jeg unchecked en boks under "video preferences" kalt "YUV flipping", det var en annen i winhamp.

Lenke til kommentar

Hadde akkurat samme problemet, plutselig ble alle farger rare når jeg skulle se film. Gjorde akkurat det samme som TrulZern i winamp. Du kan gjøre det samme med media player under : Verktøy->alternativer->ytelse->avansert

Ta bort markering for :

-Bruk YUV-vending

-Bruk RGB-vending

-Bruk hovedoverflater

Du kan også ta bort -Overlapping i samme meny.

Lenke til kommentar

Lol for noe merkelig greier, fikk samme problem med en av mine maskiner, jeg t.o.m formaterte og det hjalp ikke, men å fjerne overlapping/overlay fikk alt til å funke!

Så hvis noen andre har samme problemet så husk å ta vekk overlapping/overlay også, det måtte til hos meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...