apibinni Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg får et problem når jeg skal spille av filmer! det er noen som ikke blir sånn men fleste! plutselig skjedde det uten noe grunn! blir sånn på alle spillere jeg prøver! bilde blir på en måte som om det hadde blitt slått på negativ! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Er dette DVD, nedlasta filmar eller? Prøvd forskjellige spelarar? Lenke til kommentar
crazyfrog Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Du mangler riktig codec..... Hent ned nyeste DivX.....løser endel problemer. Fant en litt interesant ting om mitt skjermkort. Har et ATI radeon 9600XT.....Hadde samme problem og måtte faktisk installere codec til canon eller kodak digital kamera for og få det til..... Merkelig ting Søk litt på www.google.com etter mulige drivere......Hent også ned nyeste driver til skjermkort fra www.3dguru.com Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg hadde også dette problemet i en periode. Jeg prøvde å innstallere alle mulige rare saker om igjen aner ikke hva feilen "egentlig var" ( ) fargene vart i hverfall normale da jeg unchecked en boks under "video preferences" kalt "YUV flipping", det var en annen i winhamp. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Hadde akkurat samme problemet, plutselig ble alle farger rare når jeg skulle se film. Gjorde akkurat det samme som TrulZern i winamp. Du kan gjøre det samme med media player under : Verktøy->alternativer->ytelse->avansert Ta bort markering for : -Bruk YUV-vending -Bruk RGB-vending -Bruk hovedoverflater Du kan også ta bort -Overlapping i samme meny. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Lol for noe merkelig greier, fikk samme problem med en av mine maskiner, jeg t.o.m formaterte og det hjalp ikke, men å fjerne overlapping/overlay fikk alt til å funke! Så hvis noen andre har samme problemet så husk å ta vekk overlapping/overlay også, det måtte til hos meg! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg hadde samme problemet men det var direkte forbundtet med driveren så en liten update og alt var bra Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Hvis du prater om at fargene blir veldig forvrengte.. Har du nvidia skjermkort ? Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Hvis du prater om at fargene blir veldig forvrengte.. Har du nvidia skjermkort ? Har nVidia her ja, for meg så var ikke fargene så forvrengt, mer som å se video i 256 farger med svært høy brightness... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå