ExpeN Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hei. jeg skal innstalere windows men jeg får ikke gjort det. det jeg gjør er å putte inn windows xp cd'n og lar det loade til jeg får opp dette: - To set up Windows XP now , press ENTER. - To repair a Windows XP innstalation using Recovery console , press R. - To quit Setup without installing Windows XP , Press F3. ________________________________________________________________ det er de jeg kan velge mellom , jeg presser "ENTER" og jeg får opp denne meldingen: - Setup did not find any hard disk drives installed in your computer. her kommer forklaringen om hva som kan være galt. ________________________________________________________________ jeg skjønner ikke hva feilen er ! jeg har prøvd å bytte harddisk og stappa alle ledningene riktig. jeg får det bare ikke til å stemme ! det er så irriterende , PLZ! noen som vet hva som er feilen jeg MÅ ha pc... PS: er noob så prøv å forklar ting litt enkelt og greit Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Har du ein S-ATA harddisk? Kjem Harddisken opp i POST, altså det første skjermbildet du får opp, der maskina lister IDE-utstyr (Cd-Rom og harddisk)? Kva hovudkort har du? Endret 20. juli 2005 av zeph Lenke til kommentar
ExpeN Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 hovedkortet mitt heter "MSI KT4AV" tror jeg... Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Vennligst svar på alle spørsmålene, da dette er viktig og få oppklart Lenke til kommentar
ExpeN Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 å nei Harddisken kommer ikke opp i "POST" Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 har du bytta på jumpern eller noe sånt? sikker på at alle ledningene har blitt stappet ordentlig inni? Lenke til kommentar
robinskoppum Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 HAr du S-ATA harddisk da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå