linthoo Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Er det bare jeg som ikke får byttet til AGP speed 8x i windows med ATI sitt kontroll panel ? velger 8X, booter og når jeg sjekker står den enda på OFF. har dette noe å si for ytelsen sin del ? Bilde av problemet Lenke til kommentar
linthoo Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Chipset egenskaper Hovedkort chipset Intel Canterwood i875P In-Order Queue Depth 12 CAS Latency 2.5T RAS To CAS Delay 4T RAS Precharge 4T RAS Active Time 8T PAT Av Minne sokler DRAM sokkel #1 512 Mb (DDR SDRAM) AGP egenskaper AGP versjon 3.00 AGP status Av Minne satt av til AGP porten 128 Mb Støttede AGP hastigheter 1x, 2x, 4x, 8x Fast-Write Støttet, Av Side Band Addressing Støttet, På Chipset produsent Firmanavn Intel Corporation Produkt informasjon http://www.intel.com/products/browse/chipsets.htm Driver nedlasting http://support.intel.com/support/chipsets/index.htm Problemer og forslag til løsninger Problem AGP er ikke i bruk. Dette kan redusere ytelse (!?!?!) HVA vil dette si ? Lenke til kommentar
linthoo Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 lite svar her gitt ;\ Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Har du sett hva agp porten står på i bios? (altså om den står på 2x,4x eller hva) Lenke til kommentar
linthoo Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 var nettopp å leta etter d ja, fant kun agp memory stuff :\ har msi 875p kort om du vet hvordan d er satt opp i bios Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Når du restarter maskinen så trykker du F1 eller DELete tasten.(er forskjellig fra bios til bios) Når du restarter maskinen så står det på skjermen hvilket tast du skal trykke for å komme inn i biosen. Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Det har mye og si ja om du ikke får kjørt AGP 8x Lenke til kommentar
linthoo Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 såklart vet jeg hvordan jeg kommer inn i setupen men finner 0 om agp speed. kun agp memory. skjermkortet har vært helt topp fram til nå. Så lurer på om det kan ha noe med dette å gjøre, kan jo være at noe er veldig galt siden den er på off nå og alt var fint før... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå