Spray&Pray Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Vi er 9 spillere og søker ca 7 nye frem til Komplett-turneringen. Server av ypperste klasse, delvis sponset - klanmedlemmer får plass selv om det skulle være fullt.. Send mail til [email protected] om du er interessert. Klan : Deltaforce, server med samme navn på 213.228.238.105 http://www.gamescollective.com/deltaforce/ Endret 21. juli 2005 av Spray&Pray Lenke til kommentar
erlend_halvorsen Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Litt vanlig navn vil jeg si:\ Feilpostet og rapportert. Endret 21. juli 2005 av erlend_halvorsen Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Feilpostet. Flyttes fra "Spillforum - for de mest omdiskuterte spillene -> Battlefield" til "Guild/klandiskusjon og rekruttering". Lenke til kommentar
Spray&Pray Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Litt vanlig navn vil jeg si:\ Feilpostet og rapportert. Var det bedre om vi het smurfene? :!: Lenke til kommentar
erlend_halvorsen Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Litt vanlig navn vil jeg si:\ Feilpostet og rapportert. Var det bedre om vi het smurfene? :!: Jo, eller NIntendo Superstars, Zelda's Army etc.., det navnet dere har no er det sikkert 35678 andre klaner i verden som heter btw siden deres var litt i minste laget Synst faktisk jeg har sett ett lignede design en annen plass Endret 22. juli 2005 av erlend_halvorsen Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Var det bedre om vi het smurfene? :!: Så absolutt! Lenke til kommentar
Spray&Pray Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) Litt vanlig navn vil jeg si:\ Feilpostet og rapportert. Var det bedre om vi het smurfene? :!: Jo, eller NIntendo Superstars, Zelda's Army etc.., det navnet dere har no er det sikkert 35678 andre klaner i verden som heter btw siden deres var litt i minste laget Synst faktisk jeg har sett ett lignede design en annen plass Vi prøver ikke være en BF2 portal.. de finns det nok av. Om du insinuerer at websiden er kopiert, så er den ikke det. Jeg har henta de blodmerkene fra nettet fra et avdanka spill som ikke er i salg lengre eneste. BF2-bildene er fra fansite kit som EA distribuerer på sine sider. Endret 23. juli 2005 av Spray&Pray Lenke til kommentar
Spray&Pray Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) Litt vanlig navn vil jeg si:\ Sikkert en 10.000 personer som heter Erlend Halvorsen og , men det finns gode nyheter: du trenger ikke ble med i klanen om du ikke liker navnet, designet eller hvasomhelst, så kan du spørre Zeldas Army om å bli med der Endret 23. juli 2005 av Spray&Pray Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Sikkert en 10.000 personer som heter Erlend Halvorsen og Det er bare 17 i norge som heter det. Kilde Lenke til kommentar
erlend_halvorsen Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Sikkert en 10.000 personer som heter Erlend Halvorsen og Det er bare 17 i norge som heter det. Kilde :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå