T.Vercetti Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 har trådløst internett hjemme, og har akkurat kjøpt meg ny laptop. problemet er at nettverket krever en tilkoblingsnøkkel siden det er låst mot inntrengere. Har ganske lite peiling, så det var en kar her og satte opp alt for meg. hvor finner jeg tilgangsnøkkelen til det trådløse nettverket? ligger nøkkelen på maskinen som allerede er i nettverket? routeren er fra 3 COM hvis det har noe å si da Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 hvor finner jeg tilgangsnøkkelen til det trådløse nettverket? Du spør den som satte det opp for deg, det er han som har laget nøkkelen. ligger nøkkelen på maskinen som allerede er i nettverket? Ja, men mest trolig i uleselig form. Skader endog ikke å sjekke... routeren er fra 3 COM hvis det har noe å si da Det har ingenting å si da... Lenke til kommentar
T.Vercetti Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 fant en wep adresse som han teknikeren la igjen. er det nøkkelen eller? Lenke til kommentar
T.Vercetti Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 fant ut av det. takker for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå