zacon Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 En pentium 4 er jo helt idiotsikker når det gjelder overclocking. Uansett hvor høyt du clocker den, er det ikke farlig for cpu'en. Men hva med vcore? Mange guider rundt om instruerer deg om å være forsiktig med dette, respektere det, ol. Men faktisk har jeg aldri hørt om noen som har ødelagt noe som helst ved å stille på spenningen. Er det i det hele tatt noen risiko ved voltmodding? Lenke til kommentar
00fredrik00 Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 jeg kjører vcore på 1,85 (har voltmodda). Vent til du får vannkjølinga, da kan du sette opp volten, har sett mange som kjører 2,1 med vannkjøling. Jeg veit ikke hvordan man voltmodder en 423 cpu, men det kan kanskje gå og voltmodde hk. Har fått Logitech cordless optical desktop wohoooo Hilsen Fredrik PS: Kommer ned på REMA en av dagene Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 jo høyere spenning (volt), jo mer varme utvikles det, men samtidig blir den mer stabil, altså mer overklokkbar. Hvis man overklokker mye med høy spenning, kan det bli altfor varmt.. amd vil gå til h*lvete mens p4 slår seg av/klokker seg selv ned. p4 power!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå