Sirslask Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 jeg ønsker å klokke ned mitt 6800kort p.g.a sommer varmen men hvem program kan jeg bruke? det må være lett å bruke Lenke til kommentar
sphinn Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 skjønner ikke helt hvorfor du vil klokke det ned, men RivaTuner burde da funke like greit til det som til overklokking. noen spesiell grunn til at kortet ditt blir så varmt?? og bare for å være pirkete så heter det hvilket program da Lenke til kommentar
arokh Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Hvorfor installere ekstra verktøy for å gjøre jobben driverne allerede støtter? http://downloads.guru3d.com/download.php?det=815 Bare for å pirke sphinn, setninger startes med stor forbokstav og spørsmål avsluttes med ett spørsmålstegn. Lenke til kommentar
sphinn Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Hvorfor installere ekstra verktøy for å gjøre jobben driverne allerede støtter? http://downloads.guru3d.com/download.php?det=815 Bare for å pirke sphinn, setninger startes med stor forbokstav og spørsmål avsluttes med ett spørsmålstegn. haha sant nok (til begge deler) Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Det er ganske liten vits, for hvis du ikke har overklokket har du garanti hvis du bruker standardkjøler og kortet blir overopphetet. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Det er ganske liten vits, for hvis du ikke har overklokket har du garanti hvis du bruker standardkjøler og kortet blir overopphetet. det kortet har elendig kjøler og det er ubrukelig å spille når det er for varmt Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Heahea, der klikka det for Little_slask Men er enig med Det er ganske liten vits, for hvis du ikke har overklokket har du garanti hvis du bruker standardkjøler og kortet blir overopphetet. wink.gif Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Se på blide nr 3 da ser du hva som skjer når det blir for varmt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå