FenrisC0de Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Tror det er et problem med minnekortet jeg har på SEk750i. bruker det minnekortet som fulgte med. Her er greia. For det første, jeg kan sende filer fra telefonen til pc'en via bluetooth, hva som helst, men når jeg prøver å sende bilder tatt med kameraet fra minnekortet, klarer den ikke overføre, og når jeg bruker bluetooth software (har prøvd med det som fulgte med usb donglen og vanlig Win XP), så får jeg ikke se bildene på kameraet. Hva er galt? Lenke til kommentar
kiMMey Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Har du prøvd å bruke usb-kabelen som fulgte med i stedet? Da dukker minnekortet opp som egen stasjon i min datamaskin Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 hehe, har bare demo telefon (vanlig telefon, men fikk ikke med ekstra utstyret), og får ikke den nye før om et par uker Lenke til kommentar
kiMMey Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hehe, da tror jeg kanskje du må belage deg på å vente en stund til... Fikk min i dag jeg! Lenke til kommentar
eikum Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 hehe, har bare demo telefon (vanlig telefon, men fikk ikke med ekstra utstyret), og får ikke den nye før om et par uker Off-topic: par uker? Hvorfor så lenge? Alle butikker har jo denne telefonen på lager nå Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hva mener du med demo-telefon? En utstillingsmodell og butikken har klart å rote vekk tilbehøret? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 heh, lang historie, men fetteren min jobber litt høyt oppi telenor, og sa han skulle skaffe meg en K750i til innkjøpspris, men de sa at de ikke hadde den inne på lager, men at han skulle få en telefon løst med lader, (altså uten boksen). Så derfor ingen datakabel, før Fetteren min kommer tilbake på jobb fra ferie Lenke til kommentar
eikum Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hva mener du med demo-telefon? En utstillingsmodell og butikken har klart å rote vekk tilbehøret? det kan være som du sier, eller en telefon som de har brukt som utstilingsmodell. (der ikke alt fulgte med) *er det jeg tror da* Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Vel, når vi stiller ut en telefon tar vi vare på esken med alt tilbehøret slik at den kunden som kjøper telefonen får alt som skal være med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå