Seilerboy Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Hjelp! Jeg har slettet en partisjon med en del musikkfiler jeg gjerne skulle hatt tilbake. Jeg har en Samsung SpinPoint 200Gb og en gammel 30Gb WD harddisk Denne hadde jeg delt opp i: C: 15Gb, Win XP og programmer. D: 30Gb, Dokumenter og bilder. E: 155Gb, Musikk og filmer. Alle NTSF formatert. Jeg la inn XP på nytt, Slettet de gamle partisjonene og laget nye. C: 15Gb, Win XP og programmer. D: 185Gb. E: 30 Gb, gammel WD harddisk. Svarte ja på å formatere i NTSF. C: ble formatert og programmer lagt inn. E: har jeg formatert. Når jeg åpner D: får jeg en melding om at den ikke er formatert og spørsmål om jeg vil formatere. Det har jeg ikke gjort. Finnes det noen mulighet for å gjenopprette filene i den gamle E: partisjonen? Og hvordan skal jeg eventuelt gjøre det med hvilke program? Skal jeg formatere D: før jeg prøver et recovery program? Endret 20. juli 2005 av Seilerboy Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Sansynligvis så er problemet heller grunnet i at WIndows ikke helt gjennkjenner partisjonen. Jeg har vært borti flere ganger før at windows sliter med å finne igjen pertisjoner etter reinstalleringer osv og gir meg samme meldingen om å formatere partisjonen. Som regel kommer det på plass etter jeg roter litt rundt i "computer management" i kontrollpanelet. Desverre er det så lenge siden sist jeg sto ovenfor problemstillingen at jeg ikke kan gi noe steg for steg instruksjoner for dette... I værste tilfelle så skal ihverfall vanlige file-restore verktøy klare å finne igjen flesteparten av filene, så lenge du ikke gjør noe videre med den altså., som å formatere. Lykke til! -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå