Windoge Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Jeg viser til emnefelt. Vil CS Source komme i "Retail-utgave", dvs at man ikke trenger Half-Life 2. Condition Zero og 1.6 finnes i en slik utgave såvidt jeg husker. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt, men jeg kan si at jeg håper det kommer. Og at jeg synes valve skulle sluppet retail utgaven med en gang de ga ut CS:S. At folk kunne ha friheten til å velge. Dette vil sikkert komme etterhvert. Håper det.. i allefall. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Jeg håper det. Half-Life 2 intresserer meg ikke mer. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg viser til emnefelt. Vil CS Source komme i "Retail-utgave", dvs at man ikke trenger Half-Life 2. Condition Zero og 1.6 finnes i en slik utgave såvidt jeg husker. Dårlig råd? Half Life 2 Bronze koster $49.90 og det blir ca 300 kr. Det er faktisk ganske billig for eit så bra spel, det er i allefall alt for lite penger til og sutre dagen lang om. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Det har ingenting med det å gjøre. Jeg har allerede Half-Life 2, men spiller det ikke. Det tar bare opp mye unødvendig plass. Uansett, jeg spiller kun CS Source, så det kunne vært greit med en egen oppdatert "stand-alone"-utgave som kan kjøpes i butikkene. På denne måten slipper jeg i tillegg å laste ned et tonn med oppgraderinger etter hver gang jeg har formatert eller installerer spillet på en ny PC. Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Nå har Valve annonsert sin nye internasjonale distribusjonspartner, Electronic Arts. Avtalen starter med utgivelsen av PC-spillene Half-Life 2: Game of the Year (som inkluderer Half-Life 2, Counter-Strike: Source, Half-Life 2: Deathmatch og Half-Life: Source) og Counter-Strike: Source (som også inkluderer Day of Defeat: Source og Half-Life 2: Deathmatch) på sensommeren. Xbox-versjonen av Half-Life 2 blir lansert internasjonalt i oktober. Ser ut til at ønsket ditt om retail CS:S kan bli oppfylt. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Det har ingenting med det å gjøre. Jeg har allerede Half-Life 2, men spiller det ikke. Det tar bare opp mye unødvendig plass. Uansett, jeg spiller kun CS Source, så det kunne vært greit med en egen oppdatert "stand-alone"-utgave som kan kjøpes i butikkene. På denne måten slipper jeg i tillegg å laste ned et tonn med oppgraderinger etter hver gang jeg har formatert eller installerer spillet på en ny PC. Så velg og kun installere CS Source da vel? Problem solved. Laste ned? Du kan brenne din eigen DVD / CD. Start --> kjør steam://backup ENTER Så kjem det opp ein grafisk meny som du skjønner resten av. Edit: Her er ei liste over fleire slike komandoer. http://developer.valvesoftware.com/wiki/Th...rowser_protocol Endret 21. juli 2005 av Cornel Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Det har ingenting med det å gjøre. Jeg har allerede Half-Life 2, men spiller det ikke. Det tar bare opp mye unødvendig plass. Uansett, jeg spiller kun CS Source, så det kunne vært greit med en egen oppdatert "stand-alone"-utgave som kan kjøpes i butikkene. På denne måten slipper jeg i tillegg å laste ned et tonn med oppgraderinger etter hver gang jeg har formatert eller installerer spillet på en ny PC. Vet ikke om jeg forsto deg rett, men man trenger da ikke HL2 installert for å installere CSS? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Det har ingenting med det å gjøre. Jeg har allerede Half-Life 2, men spiller det ikke. Det tar bare opp mye unødvendig plass. Uansett, jeg spiller kun CS Source, så det kunne vært greit med en egen oppdatert "stand-alone"-utgave som kan kjøpes i butikkene. På denne måten slipper jeg i tillegg å laste ned et tonn med oppgraderinger etter hver gang jeg har formatert eller installerer spillet på en ny PC. Vet ikke om jeg forsto deg rett, men man trenger da ikke HL2 installert for å installere CSS? Kanskje ikke, men ønsker meg allikevel en oppdatert "retail-verson" av spillet. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Når vi er inne på dette temaet. Syns det skulle komme en CS collectors edition. Altså en DVD med alle CS-Versjonene. CS 1.5, 1.6, CS:S og CS:CZ. Også kanskje litt footage av the making of CS:S. Hadde tatt seg ut Endret 22. juli 2005 av Newt32 Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Det er jeg helt enig i Newt32! Kunne gjerne tenkt meg en CS Collection. Hadde vært fett med en skikkelig fin innpakning. Den kan godt få pryde spillhylla mi! Lenke til kommentar
oPeq Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Newt3232421412 : hva skal man med CS 1.5? On Topic: Kan man kjøpe DoD:S i butikken? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Newt32: hva skal man med CS 1.5? Gammle minner Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Det har ingenting med det å gjøre. Jeg har allerede Half-Life 2, men spiller det ikke. Det tar bare opp mye unødvendig plass. Uansett, jeg spiller kun CS Source, så det kunne vært greit med en egen oppdatert "stand-alone"-utgave som kan kjøpes i butikkene. På denne måten slipper jeg i tillegg å laste ned et tonn med oppgraderinger etter hver gang jeg har formatert eller installerer spillet på en ny PC. Vet ikke om jeg forsto deg rett, men man trenger da ikke HL2 installert for å installere CSS? Kanskje ikke, men ønsker meg allikevel en oppdatert "retail-verson" av spillet. Nesh, det er vel ikke behov for det? Du får HL2 kjøpt skitt billig, og du vil ha mindre for penga? Endret 22. juli 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
oPeq Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Newt32: hva skal man med CS 1.5? Gammle minner <----Klikkbar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå