Gå til innhold

Vil CS Source komme i "Retail-utgave"?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt, men jeg kan si at jeg håper det kommer.

Og at jeg synes valve skulle sluppet retail utgaven med en gang de ga ut CS:S.

At folk kunne ha friheten til å velge.

Dette vil sikkert komme etterhvert. Håper det.. i allefall.

Lenke til kommentar
Jeg viser til emnefelt. Vil CS Source komme i "Retail-utgave", dvs at man ikke trenger Half-Life 2. Condition Zero og 1.6 finnes i en slik utgave såvidt jeg husker.

Dårlig råd?

Half Life 2 Bronze koster $49.90 og det blir ca 300 kr.

Det er faktisk ganske billig for eit så bra spel, det er i allefall alt for lite penger til og sutre dagen lang om.

Lenke til kommentar

Det har ingenting med det å gjøre. Jeg har allerede Half-Life 2, men spiller det ikke. Det tar bare opp mye unødvendig plass. Uansett, jeg spiller kun CS Source, så det kunne vært greit med en egen oppdatert "stand-alone"-utgave som kan kjøpes i butikkene. På denne måten slipper jeg i tillegg å laste ned et tonn med oppgraderinger etter hver gang jeg har formatert eller installerer spillet på en ny PC.

Lenke til kommentar
Nå har Valve annonsert sin nye internasjonale distribusjonspartner, Electronic Arts. Avtalen starter med utgivelsen av PC-spillene Half-Life 2: Game of the Year (som inkluderer Half-Life 2, Counter-Strike: Source, Half-Life 2: Deathmatch og Half-Life: Source) og Counter-Strike: Source (som også inkluderer Day of Defeat: Source og Half-Life 2: Deathmatch) på sensommeren. Xbox-versjonen av Half-Life 2 blir lansert internasjonalt i oktober.
Ser ut til at ønsket ditt om retail CS:S kan bli oppfylt. ;)
Lenke til kommentar
Det har ingenting med det å gjøre. Jeg har allerede Half-Life 2, men spiller det ikke. Det tar bare opp mye unødvendig plass. Uansett, jeg spiller kun CS Source, så det kunne vært greit med en egen oppdatert "stand-alone"-utgave som kan kjøpes i butikkene. På denne måten slipper jeg i tillegg å laste ned et tonn med oppgraderinger etter hver gang jeg har formatert eller installerer spillet på en ny PC.

Så velg og kun installere CS Source da vel? Problem solved.

Laste ned? Du kan brenne din eigen DVD / CD.

Start --> kjør steam://backup ENTER Så kjem det opp ein grafisk meny som du skjønner resten av.

Edit: Her er ei liste over fleire slike komandoer.

http://developer.valvesoftware.com/wiki/Th...rowser_protocol

Endret av Cornel
Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg forsto deg rett, men man trenger da ikke HL2 installert for å installere CSS?

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg forsto deg rett, men man trenger da ikke HL2 installert for å installere CSS?

Kanskje ikke, men ønsker meg allikevel en oppdatert "retail-verson" av spillet. :)

Lenke til kommentar

Når vi er inne på dette temaet. Syns det skulle komme en CS collectors edition.

Altså en DVD med alle CS-Versjonene. CS 1.5, 1.6, CS:S og CS:CZ.

Også kanskje litt footage av the making of CS:S. Hadde tatt seg ut :innocent:

Endret av Newt32
Lenke til kommentar

Kanskje ikke, men ønsker meg allikevel en oppdatert "retail-verson" av spillet. :)

Nesh, det er vel ikke behov for det? Du får HL2 kjøpt skitt billig, og du vil ha mindre for penga? ;)

Endret av Fanta Boy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...