Gå til innhold

En ny diskusjon's tråd for Warhammer 40.000

g@bb@

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Warhammer er et tabletop-game ja, slik at man kan spille med figurene når man har malt dem (trenger jo egentlig ikke male dem for å spille, men det ser jo litt bedre ut). Reglene er svært kompliserte, og en kamp kan ta lang tid, avhengig av hvor store styrker hvert lag har. men det er skikkelig gøy, blir som et strategispill. anbefales at man prøver å spille, siden jeg personlig synest dette er den gøyeste delen med warhammer, ikke malingen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

jeg bor nær stavanger, men spiller ikke. kan ikke reglene så godt.. gidder aldri lese regelboka.. gir opp når jeg ser på den tykke boka... samler selv på Spacemarines, har ingen bilder ennå.. kan prøve å skaffe til en annen gang..

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

"Warhammer er et tabletop-game ja, slik at man kan spille med figurene når man har malt dem (trenger jo egentlig ikke male dem for å spille, men det ser jo litt bedre ut)"

Er vel egentlig ikke helt riktig, De fleste konkuranser og ligaer krever at modellene som blir brukt skal være helt malt. De som er hardest på det krever at basen på modellene skal se bra ut også(det skal også være et fast tema over hele hæren også).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...