g@bb@ Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Her er en ny tråd ang. Warhammer 40.000. Hvem andre samler? Post bilder og slikt! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Jeg samlet i mine yngre dager på NightGoblins (det var vanlig warhammer ja). De eier alt! Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Hehe, spesielt de der med klubbene som er større enn dem selv Husker ikke hva de heter.. Endret 20. juli 2005 av g@bb@ Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Samlet på Imperial Guards/daemonhunters Wh var det de søte små dvergene skal selge alt nå da... Litt ot men var det noen her som samla på heroclix? jeg har Nightcrawler Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hehe, spesielt de der med klubbene som er større enn dem sekv Husker ikke hva de heter.. Han her? Eller han her? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 skal selge alt nå da... Hvor selger du det hen? Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Fargoth, hva me wood-elf'ene dine? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Fargoth, hva me wood-elf'ene dine? Uff da, gikk ikke så bra med dem.. Tror jeg har noen enda liggende dypt inne i et skap, men jeg er ikke 100% sikker. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 QUOTE (g@bb@ @ 21/07/2005 : 00:04) Fargoth, hva me wood-elf'ene dine? Uff da, gikk ikke så bra med dem.. Tror jeg har noen enda liggende dypt inne i et skap, men jeg er ikke 100% sikker. :!: Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Den var rå! Hadde vert gudd å mekket en slik, å hatt på toppen av et kabinett eller noe! Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Hehe, lykke til! Kan jo prøve vet du.. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 skal selge alt nå da... Hvor selger du det hen? Skal selge det på outland i kristiansand men hvis du er int. send pm Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Den var rå! Hadde vert gudd å mekket en slik, å hatt på toppen av et kabinett eller noe! Jeg har laget en slik....dritt lett Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 ..kjøpte meg akkurat no Warhammer -greier i helga, med nybegynnersett og slikt (maling ++)! Men; tips til å male? Fikk høre det at jeg skulle male alt svart først! Men, er det ETTER at jeg har limt alt sammen, ..altså; Skal jeg lime ALT først, eller skal jeg male alt svart først, så slik det skal være (med andre farger, osv), og så til SLUTT lime det sammen, eller hva? Takk for svar ! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Jeg pleide å male først, så lime sammen etterpå. Kom gjerne med bilder å slikt når du er ferdig å male! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Jeg pleide å male først, så lime sammen etterpå. Kom gjerne med bilder å slikt når du er ferdig å male! Så, male ALT først; (svart + detaler), og så var det å lime det aller siste du gjorde!? Takk for kjapt svar! Skal se om jeg får lagt ut noen bilder etterhvert ja, men det blir nok noen dager til; Jobber mye om dagen og styrer med boligkjøp.. Men, artig var det!! Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Er ivrig samler av Warhammer: 40K. Har rundt 3000 poeng i Dark Angels (space marines), og litt under 1000 i Imperial Guard: Amroured Company. Ang maling, så er svart det vanligste å grunne med, med mindre du skal ha veldig lyse figurer (hvit, gul, osv), siden man da må klatte på kjukt med maling for å dekke over den mørke svartfargen. Og mal først, lim etterpå. får se om jeg gidder å klatte opp noen bilder av hærene mine. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Samlet også på sånne små goblin greier når jeg var litt yngre. Synes selv jeg ble veldig flink til å male Kan godt post noen bilder vis noen er veldig interserte...? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Samlet også på sånne små goblin greier når jeg var litt yngre. Synes selv jeg ble veldig flink til å male Kan godt post noen bilder vis noen er veldig interserte...? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Kommer da. Skal bare knipse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå