Xoom Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 I det siste har koblingen mellom lydutgangen på laptopen og lydkabelen til høytalerne blitt svakere, og dette har resultert i at det bare skal litt bevegelse til på lydkabelen før lyden skurrer eller blir svakere. Jeg kan sannsynligvis få fikset dette på garantien, men er lite lysten på å bruke flere uker på å sende vekk den eneste pcen jeg har tilgang på i sommer. Jeg lurte derfor på om noen har noen triks til å bedre koblingen? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Mener du at lydkabelen mellom PC og høyttaler er skadet? Snakker du om eksterne høytalere? Ny lydkabel koste jo ikke all verden. Lenke til kommentar
kfinne Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg tipper han mener at lydutgangen på laptopen er dårlig. Jeg opplever det samme selv. Jeg får bare lyd på det ene øret når jeg kobler til hodetelefoner. Er det mulig å åpne dekselet på laptopen forså å bytte/reparere dette ut selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå