Dj Charlie Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Som topic’n sier, hvor kan jeg kjøpe Pc-Cilin? Fikk Pc-Cilin installert av han som bygde pc’n min, men nå må jeg foreta en formatering. Har sett de selger Pc-Cilin hos en lokal Expert butikk, men den skulle fissnok kun vare i 1år. Jeg er interessert i et program som varer den tiden jeg bruker den og ikke måtte kjøpe en ny lissens etter et år. Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Når jeg trykker "Buy Now" blir jeg overfør til en av deres forhandlere Men de har jo bare sånn 1års programmer Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 ett raskt søk på google ga denne linken bla Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) ett raskt søk på google ga denne linken bla Som er helt lik linken som jeg ga over... Men som du ser, er dette en 1års utgave, er ikke intressert i det! Endret 24. juli 2005 av Dj Charlie Lenke til kommentar
miCro Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Som med Norton AntiVirus, NOD32 osv. finnes det sannsynligvis bare et-års-lisenser til dette programmet. Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 For noe dritt... Hvor lenge har det vært sånn? Huske jeg kjøpte et Norton program for noen år siden, da var det ikke snakk om noe lissens/1år. Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 det har vært lincenser helt siden jeg begynte med data for noen år tilbake! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå