miniPax Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 ADVARSEL: DENNE VITSEN ER NASTY OG KAN FØRE TIL BREKNINGER OG KVALME!!!!!!!!!!! Det var lørdag kveld, og Lars hadde bestemt seg for å slå ut håret sammen med gutta. Byturen startet med en runde i diverse barer, helt til de ble kastet ut. Etter hvert ble Lars mer og mer "borte", og da han våknet søndag morgen hadde han virkelig skallebank. Og det ble ikke bedre da han oppdaget at han hadde en naken dame i senga si. Lars prøvde å samle tankene, og gned seg automatisk på pannen. Men hva var dette for en klissen masse han hadde i pannen ... og på leppene ... og overalt ellers. Lars så ned på hendene. Det var blod! Herregud! Hadde han slåss? Var han skadet? Stakkars Lars husket ingenting, og løp bort til et speil for å finne ut hvor hardt han var skadet. Han fant ut at han hadde blod klint utover hele ansiktet, men kunne ikke finne noen sår. Da han åpnet munnen for å undersøke tennene, oppdaget han at det satt noe fast mellom fortennene. Det kjentes ut som en tråd ...? Det var da Lars bad: "Kjære Gud, la det være en tepose" ... Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Var ikke helt med først.. litt treg i dag, så gikk det opp for meg... YUUUUK!!! *spy* Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Jeg tipper det var kjønnshår, men skønte ikke helt det med blodet! (har ikke drukket min cola, pga småpengemangel) Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 La meg gjette.. (Killer_DT...) tampong? Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 1. august 2002 Forfatter Del Skrevet 1. august 2002 En brukt en sådan..... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 UUUUUUUUUUUUUUUURK god vits :smile: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Quote: Den 2002-08-01 10:55, Jimmy Pop skrev:La meg gjette.. (Killer_DT...) tampong? Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Hva er egentlig problemer her? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 hehehe noe lignende skjedde med en eg kjenner. bare at det ikke var noe tampong men bare blood........ Nasty! Det er en av grunnene at eg sluttet og drikke meg sanseløs. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Quote: Jimmy Pop skrev (2002-08-01 10:55):La meg gjette.. (Killer_DT...) tampong? Skarp du! Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 5. august 2002 Forfatter Del Skrevet 5. august 2002 Quote: Den 2002-08-05 02:49, SnowDOG_ skrev:hehehe noe lignende skjedde med en eg kjenner. bare at det ikke var noe tampong men bare blood........Nasty! Det er en av grunnene at eg sluttet og drikke meg sanseløs. Hils han fra meg og si at han er ikke den eneste :sad: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Quote: Den 2002-08-05 10:58, _StatuS_ skrev: Quote: Den 2002-08-05 02:49, SnowDOG_ skrev: hehehe noe lignende skjedde med en eg kjenner. bare at det ikke var noe tampong men bare blood........ Nasty! Det er en av grunnene at eg sluttet og drikke meg sanseløs. Hils han fra meg og si at han er ikke den eneste :sad: NAAHHHAAAAAAAAASTY!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå