FenrisC0de Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) oki, har en bluesoleil USB bluetooth dongle, og etter å ha installert software som fulgte med fungerte alt flott, intill nå nettopp.. når jeg prøver å gå inn på minnekortets bilde mappe via bluetooth programmet, så bare låser alt seg i et minutt eller så, og mappen er bare blank. Ikke noe der, tom.. har prøvd å re-installere programmvaren, hjalp lite! Se vedlegg. Jeg er i riktig mappe for bildene ikke sant? er ikke jeg som tuller? EDIT: og alle andre filer går bra, men akkurat bilder funker ikke! Jeg kan sende dem fra telefonen en og en, men det tar lang tid, og bluetooth programmet forminsker bildene til 60kb eller noe.. Endret 20. juli 2005 av Earth657 Lenke til kommentar
pdx98 Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Hvis du har winxp så har du sannsynligvis en sånn egen bluetooth-sak, my bluetooth-et eller annet. Den bruker jeg iallefall til å browse filer på telefon, akkurat som utforsker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå